پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

اینگونه باش

1391/12/27 0:26
275 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بزرگ مرد باش، آنگونه که....

 

آخرین جمعه سال رو با شهدا گذروندیم. امامزاده علی اکبر چیذر...

این عکس را نه فقط برای یادگاری، برای اینکه الگوی زنده ای باشد برایت ، در اینجا میگذارم. ابایی ندارم که برایت سعادت طلب کنم از خدا. سعادت را می بینی پسرم؟

عاشق خدا شدن  و سپس ...

دعایی که شب اول تولدت بابا برات نوشت همین جا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان تسنیم
27 اسفند 91 0:42
چقدر دلم هوای چیذر کرد...
یادش بخیر عرفه امسال همون حوالی نشسته بودیم


واقعا خیلی باصفاست کنار شهدا
مامان محمدمهدی
27 اسفند 91 9:42
الهی همونطور بشه که دوست دارید.عاقبت به خیر و سعادتمند


ایشالا همه بچه ها و خود ما عاقبت بخیر بشیم
الهام
27 اسفند 91 11:15
انشاالله
انشاالله هممون سعادتمند بشيم


ایشالا
مامان زهرا
30 فروردین 92 14:59
انشالله خدا پسرتون رو براتون حفظ کنه
خیلی خوشحالم که یه مامان چادریه دیگه پیدا کردم با اجازه شما من لینکتون کردم


سلام مامان زهرا خانم. خدا کنه بتونیم حرمت چادر رو با گناه نکردن هم حفظ کنیم. منم خوشحال شدم که دوست خوبی مثل شما دارم.