پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

ملاقات با بهار

1391/12/27 0:25
338 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و شما، گل پسر رفتیم پیش خانم دکتر. هم برای سرفه هات، هم برای اینکه خانم دکترچک کنه ببینه اگه وزنت بالا رفته قطره آهنتو شروع کنیم. خدارو شکر سرماخوردگی و عفونت نداشتی و خانم دکتر گفت سرفه هات احتمالا از آلودگی هواست. وزنت هم اونقدری که دوست داشتم بالا نرفته بود، از بس که ورجه وورجه می کنی و آروم و قرار نداری عزیز دلم.

توی مسیر بهار رو ملاقات کردیم. باهاش یه عکس دو نفره ازتون گرفتم تا به عنوان اولین ملاقات عمرت با بهار زیبا برات یادگاری بمونه. البته شما خواب بودی توی  بغل بابایی

راستی موهاتو برای بار دوم با قیچی کوتاه کردیم. خیلی استرس داشت. خوای بودی ها، ولی دائم سرت رو می چرخوندی. آخرشم بیدار شدی و با تعجب به کار ما نگاه می کردی. نتیجه اش تقریبا شد این:

البته بابایی از این مدل مو زیاد خوشش نیومد. دوست داره موهات رو مدل خودش شونه کنی. فکر می کنه اونجوری بیشتر بهت میاد. البته من هم باهاش موافقم.

راستی یه روز دیگه هم به اینجا موندنمون اضافه شد و من اینجوری شدمگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان تسنیم
27 اسفند 91 0:40
چه عکس ناااااازی
خدارا شکر عفونت نداشته
پس کی میرین جهرم؟


نمی دونم دقیقا ولی آخرش می ریم.
قهرمان شکست ناپذير
27 اسفند 91 7:51
سلااااااااااااااااام دوستم
خوبي؟
چه پستاي خوبي گذاشتي...
چقدناز اين عکسش. بووووووووووووس يه عالمه.
يه خورده از خودم خبر بدم:
ديگه هفته ي 17 هستم
هورااااااااااا
دخملي حالش خوبه خدا رو شکر.
پسري هم سرفه مي کنه، بردمش پيش يه دکتري گفت آلرژيه و من اينجوري شدم:
اما بعد بردمش پيش دکتر خودش و گفت سرماخوردگيه که علائمش به جاي آبريزش بيني آب ريزش از مجاري داخل بيني به حلقه
و من اينجوري شدم:
به هر حال خدا رو شکر که آلرژي نبود
اين گل براي خدا:
خونه تکوني هم که اي داد بي داد!
خواستم نکنماااا اما پرده مرده شستم و آويزون کردم حالا خونه مون جم و جور نميشه!!!
همه جاش در همه! آشپزخونه، اتاق خواب، وااااااي همه جا!!!
يني کي ميخاد تميز بشه!
همين ديگه.
مواظب خودتون باشيد.
سال نو رو بسياااااااااااار بسيااااااااااار سرشااااااااار سرشااااااااااار از برکت و رزقهاي متعدد براتون آرزو مندم.
ايشالله اين آقا محمدسجاد هم روزي يک عکس واقعي با بهار حقيقي امام زمان جان عزيزمون بگيرن.
--- و البته از همه ي بهارهاي قلابي اي که الان روييده شده اند بي اساس!، مصون باشه و باشيم---
يا حق
التماس دعا

خدا رو شکر که گل پسر شما هم سالمه و همچنین ناز دختر. ساراجون یه کم بیشتر احتیاط کن. حالا سال بعد می شستی. من اگه به جای شما بودم می رفتم مرخصی کامل از کار خونه.
امان از این بهار قلابی که اسم به این قشنگی رو خراب کرده. البته نمی دونم شاید ساخته ذهن بعضی ... ها باشه.

خدایا بهار زیبای ما را زودتر آغاز کن .
اللهم عجل لولیک الفرج
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:18
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام سال نو مبارك
مامان محمدمهدی
27 اسفند 91 9:45
ای خدا چه تعجبی هم کرده!!
کارتون خطرناک نیست تو خواب؟خب خیلی روش هست که میشه بواسطه ش تو بیداری مو کوتاه کرد!!


فکر می کردیم تو خواب تکون نمی خوره. ولی این طوری نبود. برای دفعه بعد باید از اون روش ها پیدا کنیم
محمدسجاد جون
27 اسفند 91 11:04
دکتر احمدرضا فرسار مطب: مجيديه شمالي، نبش کوچه علي بخشي، پ 565 22521859
الهام
27 اسفند 91 11:17
واي اين بچه ها تو خواب واقعا شبيه فرشته ها ميشن!!
بعدشم چيكار به مو هاي بچه دارين؟؟حق داره اين طور نگاتون كنه؟!



این نگاه که پر از محبته. قربونش برم
مامان فائزه
27 اسفند 91 12:35
عزیزم بزرگ شدی ... مرد شدی ... چقدر ناز شدی ماشاالله خاله جون ...

ایشاالله همیشه سالم و شاد زندگی کنی عسلی


ممنونم خاله.واقعا بزرگ شدم. پس چرا ترازوی خانم دکتر اینو نمی گفت؟
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
28 اسفند 91 14:24
رمز و خصوصی دادم


ممنون عارفه جان
مامان امیرحسین
28 اسفند 91 19:37
این گل خیلی بهش میاد. مواظبش باشید بیرون می بریدش دخترا نبرنش
راستی چی کار به موهای این کوچولو دارید بذارید به حال خودش باشه. مظلوم گیر اوردید بابا و مامان روی موهاش هنرنمایی می کنید.


از تذکرتون ممنون. باشه. از امروزبیشتر احتیاط می کنم.
موهاش که خیلی خوگشل شده. وقتی بزرگ شد حتما ازمون تشکر می کنه
الهام
30 اسفند 91 18:44
سلام سلام
سال نوتون مبارکککککک
من اولین کسی هستم که تو وبتون سال نو رو بهتون تبریک گفتم!نه؟
بوس عیدانه برا جفتتون


سلام سلام سلام.
سال نو به شما هم مبارک.
مامی امیرحسین
16 فروردین 92 1:22
ماشاا...
مامانی ما همچنان منتظر خاطره زایمانیما!!!


خاطره رو که همون موقع تا حدودی نوشتم فقط هنوز منتشر نشده
الهام مامان آوینا
16 فروردین 92 16:19
سال جدید را بهتون تبریک می گم.... نکنه شما هم مثل ما شهرستان بودید که پست جدید نگذاشتید؟


سلام بله دیگه. جای شما خالی. حیف که تموم شد
الهام
16 فروردین 92 20:27
سلام فاطمه جون
كجايين پس؟؟؟؟


سلام خوبی مامانی؟ امیرحسین گل خوبه؟ من همین جام. کنار لب تاپم. ما بلاخره دیروز برگشتیم از مسافرتمون
مطلع عشق
18 فروردین 92 12:29
سلام خانم...... لطفا خصوصیتونو چک کنید......
مطلع عشق
19 فروردین 92 11:27
سلام خانم.....
ممنونم که با حوصله جوابمو دادین.....
ماشاءالله به گل پسرتون که خیلی نازه......
عزیزم امکانش هست که شماره و آدرس ایشونو برای من بذارید؟؟؟؟؟

با اجازه و افتخار بنده لینکتون میکنم


خواهش می کنم حتما. من هم وبلاگ شما رو مطالعه کردم. خوشحال می شم با هم دوست باشیم.
مطلع عشق
19 فروردین 92 14:31
سلام بانو....... ممنونم و لطف کردید بابت آدرس و شماره...... بنده هم خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم......تشریف بیارید به وبمون.
مامی امیرحسین
19 فروردین 92 17:10
بی زحمت خصوصی
مامان میثم وفاطمه
20 فروردین 92 13:31
عزیزم خصوصی را دریافت کردی یا باز هم مثل همیشه گم شده


سلام بله مامان جان. خیلی خیلی ممنون، چقدر خوب. به روی چشم اگر سعادتی بود