پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

دعوا

1394/2/6 13:56
644 بازدید
اشتراک گذاری

.: پسر عزیزم ، محمد سجاد تا این لحظه ، 2 سال و 4 ماه و 30 روز سن دارد :.

میمونم به این کارهاش بخندم و بغلش کنم یا اخم کنم

 

یه ضربه محکم به مامان زده، بابا با ناراحتی و  خیلی محکم بهش می گه: "نباید این کارو بکنی"

و آقا پسر در جواب آقای پدر با ناراحتی و خیلی محکم می گه  :"اِ اِ اِ"

و وقتی بابا از اتاق میره بیرون ، آقا سجاد با یه حس که مخلوطی از شیطنت و پیروزی هست یواشکی به من می گه:  "دعواش کردم"

تعجبسکوتمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
8 اردیبهشت 94 7:48
واقعا هم سخته کنترل خنده در اینمواقع ولی باید کنترل شه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ولی فکر کنم آخرشم این وروجکا حس واقعی مارو درک می کنن، از اینا بعید نیست