پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

دارم خاله تر می شم

1391/10/14 15:23
234 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خبر رسید که دو روز دیگه نی نی خاله به دنیا می آد . قاعدتا الان مامان جون در راه هستن (از جهرم به سمت تهران). خدا به مامان جون یه قوت مضاعف بده. بعد از چهل روز زحمت برای من و محمد سجاد، حالا نوبت دختر خاله محمدسجاده.

ایشالا که نی نی خاله صحیح و سالم بیاد.

راستی مادر جون و عمه فردا دارن می رن جهرم. و ما تنها می مونیم. این مدت خیلی زحمت کشیدن. و ما خیلی ازشون ممنونیم حالا من و بابایی می مونیم و یه عالمه درس نخونده و یه پسر خیلی گل و دوست داشتنی که امیدواریم قصد همکاری با ما رو داشته باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیرحسین
14 دی 91 18:58
ایشالا که همکاری می کنه. من که الان بد از 4 ماه وقتی به درس و دانشگاه نگاه می کنم پشتم می لرزه. ولی خدا کمکون می کنه


اگه کمک خدا نباشه که من حتما باید ترم بعد هم همین درس ها رو بخونم
علامه کوچولو
15 دی 91 11:15
انشاءالله به سلامتی
واقعا دست مریزاد به همه مادران گل
خدا نگهدار همشون باشه



خدا به همشون عمر بابرکت بده. اجر این همه فداکاریشون فقط با خود خداست
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 دی 91 12:29
مبارکه خیلی زیاد
حالا اسمش چیه این دختر خاله همکلاسی محمد سجاد؟علیرضا واکنشش چیه که دختره؟


ممنون اسمشو فقط مامان و باباش می دونن. علیرضا داداش می خواست ولی الان آبجیشو خیلی دوست داره.