پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

آب زنید راه را هین که نگار می رسد ...

1391/9/23 21:36
434 بازدید
اشتراک گذاری

آب زنید راه را هین که نگار می رسد     مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

سلام گل پسرم. سلام . منم بابایی. امشب مامانی پیش تو توی بیمارستانه.

گل پسرم خوش آمدی. بالاخره آمدی پیش ما. حدود ساعت 14:50 امروز سه شنبه هفتم آذرماه سال  1391 خبر خوش تولدت رو خانم ماما به من داد.

از خداوند می خوام که من و مامانی رو یاری کنه که تو رو شایسته نام زیبایی که برای تو انتخاب کردیم تربیت کنیم.

از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است. این هم اولین عکس های زیبای محمد سجاد ما

 

 

 

گل پسرم تو برای من و مامانی هدیه زیبای خداوندی . می خوام برای تو دعا کنم.

دعا کنم که عاقبت به خیر بشی.

دعا کنم که عاشق خدا بشی

دعا کنم که خدا هم عاشق بنده ای مثل تو باشه

دعا کنم که ...

عزیز دل بابایی، دعا می کنم همانطور که محرمی دنیا آمدی، حسینی توی این دنیای خاکی زندگی کنی و حسینی از این دنیای خاکی بری توی اون یکی دنیا.

خداوند در حدیث قدسی می فرماید

هر كس مرا طلب كند، مرا مي يابد و هر كه مرا بيابد، مرا مي شناسد و هر كه مرا بشناسد، مرا دوست دارد و هر كسي مرا دوست بدارد، عاشقم مي شود و هر كه عاشقم بشود، عاشقش مي شوم و هر كس را كه عاشقش شم، او را مي كشم و هر كس را که بكشم، ديه او به گردن من است و هر كس كه به گردن من ديه دارد، من خودم ديه او هستم.

دوستت دارم محمدسجادم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

nini lebas
7 آذر 91 20:41
در ازاي خريد بالاي 50 هزار تومان هزينه ارسال در تهران رايگان خواهد بود. http://ninilebas.ir فروش لباس بچه گانه با کيفيت و دوخت عالي و قيمت مناسب
طلا
7 آذر 91 20:44
قدم نو رسیده مبارک انشاالله خداوند به محمد سجاد عزیزوپدر ومادرش خیر دنیا واخرت .زیارت اهل بیت در دنیاوشفا عتشون دراخرت.روزی فراخ وحلال و با برکت به همراه سلامتی عنایت بفرماید گلم انشاالله همانند صاحب اسم قشنگت پایدار ونامدار باشی


ممنون، بهترین دعاهارو در حقمون کردید.
بحرینی
7 آذر 91 22:45
خوش اومدی گل پسر امیدوارم که همیشه خوش و خوشحال و خوشگل مثل حالات بمونی سپردم بابات از طرف ما ببوستت اگه یادش رفت خودت یادش بیار
زینب السادات(مامان تسنیم)
7 آذر 91 23:34
عزییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
ماشاالله هزار ماشاالله
مبارک باشه خیلی زیاد
خدا حفظش کنه
چه بابای خوبی داری گل پسر که سریع عکست را برامون گذاشت
گل پسر چند کیلو بودی؟چند سانت؟


ممنونم خیلی زیاد زینب جان.
آره دیگه. مامانی و بابایی اونقدر خوشحال بودن که نتونستن تا صبح طاقت بیارن.
زینب السادات(مامان تسنیم)
7 آذر 91 23:36
بابای تسنیم میگه گل پسر شبیه باباشه
راستی موهاتو ندیدم خاله جون


بله. پسرم فتوکپی باباشه. البته این شباهت روزهای اول خیلی بیشتر بود. الان تغییرات عمده ای در چهره پسرم ایجاد شده
بابای امیرحسین
8 آذر 91 1:44
سلام بابای مهربون
مبارک باشه حسابی
خیلی خوشحال شدم
مادم این خبرو داد. گفتم علیرغم مشغله ها بیامو تبریک بگم حتی ساعت 2 شب
حس جدید پدرانه را بهت تبریک میگم
راستی امروز اگر اشتباه نکمک شهادت امام سجاد(ع) به روایت هم بوده... در پناه صاحب نامش
خیلی ماشالله نازه
از قول ما شامل مامان امیرحسین،مادربزرگش به شما و همسرتون تبریک میگم...


ممنون از لطف شما. واقعا پدر بودن چه حس قشنگی هست. خداوند بابای خوب امیرحسین رو براش حفظ کنه. از همگی شما تشکر می کنم.
الهام مامان آوینا
8 آذر 91 12:42
مبارک باشه. انشاا... عاقبت به خیر بشه و سالم تندرست همیشه...
الهام مامان آوینا
8 آذر 91 12:46
روزشمار بالای وبلاگتون را تغییر بدید هنوز داره میزنه گل پسری تو دل مامانشه!!!!!!!!!!!!


حتما، ممنون از یادآوریتون
علامه کوچولو
8 آذر 91 15:35
الاهی فداش بشم
ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله
انشاءالله قدمش براتون مبارک و میمون باشه و خدا حفظش کنه
حال مامانی چطوره؟
تاریخ تولدشو دقت کردین سه شنبه روز شهادت امام سجاد علیه السلام!!!!
خدا وندجزء یاران صدیق صاحب نامش قرارش بده


خدانکنه مامانی. ایشالا همیشه صحیح و سالم باشید.
مامانی حالش خوب نبود ولی الان به لطف خدا راه افتاده.
بله پسرم بسیار وقت شناسه. گذاشت، گذاشت روز شهادت صاحب نامش متولد شد.
خاله پرهام
10 آذر 91 20:26
سلام مبارک باشه
ایشالا خدا براتون حفظش کنه


سلام ممنون از لطفتون
مامان تسنیم
11 آذر 91 13:47
فاطمه جون من این همه نظر همون سه شنبه شب نوشتم نیومده؟؟؟؟؟


آخ ببخشید. حالا توی پست بعدی توضیح می دم که کجا بودم
علامه کوچولو
14 آذر 91 20:30
ای بابا! مامانی بیا دیگه دلمون براخودتو و کوچولوت فراوان تنگ شده
خانومی
20 آذر 91 23:10
الهی جونم محمد سجاد باید الان دنیا اومده باشه تبریک میگم البته من رمز نداشتم نتونستم پست جدید رو بخونم ولی اومدم تبریک بگم عکس گل پسرت رو تو قسمت معرفی سایت بزار اقلا صورت نازشو ببینیم