پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

سه هفته گذشت

1391/9/28 20:07
272 بازدید
اشتراک گذاری

سه هفته پیش در چنین روزی ، گل پسر من به این دنیا پا گذاشت. این نعمت بزرگ خدا ، اونقدر من رو مدهوش خودش  کرده که به هیچ چیز دیگری نمی تونم فکر کنم. 

ببخش که وبلاگت رو اینقدر دیر به روز می کنم. آخه این روزا خیلی وقت کم میارم. دیروز مامان جون بعد از چهل روز، به جهرم برگشت. واقعا ازش ممنونم به خاطر همه زحماتی که توی این مدت کشید. الان مادر جون پیش ماست و در مراقبت از شما به من کمک می کنه. از مادر جون هم خیلی ممنونیم.

الان دیگه اگه وقتی اضافه بیارم، یا یه کم استراحت می کنم یا این که به درس های انباشته شده ام می رسم.

چند تا از عکس هات رو می ذارم. تا از مرور خاطراتت حداقل با این عکس ها عقب نیفتم.

 

و این هم از روزهایی که به علت زردی توی بیمارستان بودی. چه قدر سخت گذشت  به همه مون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 22:36
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان امیرحسین
28 آذر 91 22:44
امیدوارم خداوند همیشه یاور پسر نازتون باشه.
تو درساتون هم موفق باشید. من که تا امیرحسین 40 روزش شد اصلا نمی فهمیدم روز و شبم چه طوری بود، از همه فرصتم برای خواب استفاده می کردم


متشکرم .خواب که برای من شده آرزوی دست نیافتنی. هیچ وقت به این قسمت های بچه داری فکر نمی کردم ولی خدارو هزار مرتبه شکر.
مامان تسنیم
29 آذر 91 12:39
وای عزیزم چه ماه شده داره میشه پسر مامان بیشتر شبیه خودت شده
ببوسش
خدارا شکر که خوبه


البته هر روز یه قسمتی از صورتش شبیه یکی می شه. کلا همه خونواده رو شاد کرده.
مامی امیرحسین
29 آذر 91 21:36
خسته نباشی مامان گل دیگه مراقبت از محمد سجاد دستت اومده بیشتر از قبل لذت می بری
من که اینجوری بودم چقدر شیطون نگاه میکنه پسلی


راست می گید. هر روز شیرین تر از روز قبله.
آزاده
30 آذر 91 17:08
الهی فداش شم. چقدر ناز شده... از هفته دیگه بیارش دانشگاه خودم نگهش می دارم


سلام خاله مهربون. حتما عزیزم. فقط ممکنه استاد، همراه من، شمارو هم اخراج کنه. ایرادری نداره؟
علامه كوچولو
2 دی 91 8:15
ماشاءالله چقدر ناز شده
خدا حفظش كنه


ممنون .
مامان تسنیم
3 دی 91 8:13
سلام اومدم پیشاپیش یک ماهگی گل پسر خوشگلمون را تبریک بگم
یک ماهی که خیلی بهتون سخت گذشت...ولی خدارا شکر که آخرش خوب بود...


سلام سلام. ممنون خاله. واقعا سخت و به جز روزهای بیمارستان، واقعا شیرین بود. من که متاسفانه همه فکر و دهنم بعد از مراقبت از گل پسر به درس هاست. از خیلی چیزها جا موندم.