پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

اندک اندک می رسد اینک ...

1391/8/27 12:31
239 بازدید
اشتراک گذاری

هرچند که من هیچی احساس نمی کنم ولی دکتر می گفت که خیلی زود میای پیشمون. البته نیازی به گفتن نبود. بلاخره الان سی و هشت هفته و 5 روزته. نهایتش تا هفته بعد باید منتظرت باشیم.

چهارشنبه که رفتم دکتر، خانم دکتر اوضاع شما رو "خوب" تشخیص دادن و تولد شمارو نزدیک. البته چون تصمیم با خودته که کی بیای، باید فعلا منتظر باشیم ولی خانم دکتر گفتن سه شنبه که خودشون بیمارستان چمران هستن برم پیششون تا اگه اوضاع خیلی خوب بود شما رو به زور متولد کنن. اگه اینجوری شد تقصیر خودته که زودتر تصمیم به اومدن نگرفتی. فعلا دارم دستورات دکتر رو اجرا می کنم شامل خوردن گل گاوزبان و زعفران و پیاده روی. تا ببینیم خدا چی می خواد.

دیروز هم که از صبح حرکتات کم شده بود و من طبق توصیه خانم دکتر رفتم بیمارستان برای گرفتن NST. ضربان قلبت که خوب بود ولی خانم دکتری که دیشب شیفتشون بود با دیدن برگه NST یه مقدار تعجب کردن و از من پرسیدن که آیا درد هم دارم که من گفتم نه. مثل اینکه توی اون برگه چند تا انقباض شدید ثبت شده بود. به خاطر همین منو فرستادن برای سونوگرافی که توی سونوگرافی همه چیز نرمال بود، البته ظاهرا در خونه شما داره کم کم به این دنیا باز می شه.

راستی دیروز با بابایی رفتیم نمازجمعه. فکر کن..

تصمیم داشتیم بعدش هم بریم توی پارک لاله پیاده روی کنیم ولی چون دیروز برای اعتراض نسبت به حمله اسرائیل به غزه بعد از نمازجمعه راهپیمایی بود، تصمیم گرفتیم به جای پیاده روی در پارک ، یک پیاده روی ارزشی داشته باشم. و به این ترتیب شما اولین حضور سیاسی خودت رو در جامعه تجربه کردی، اون هم در راهپیمایی علیه اسرائیل جنایت کار. پسرم برای نجات مسلمون های فلسطین و سوریه خیلی دعا کن. دشمنهای اسلام خیلی به اونا ظلم می کنن و حتی به بچه ها و شیرخوارهاشون هم رحم نمی کنن.

فعلا من برم بقیه انتظارم رو بکشم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
27 آبان 91 11:36
مامان تسنیم
27 آبان 91 12:11
وای فاطمه چه اراده ای داری ماشاالله
ان شاالله خیلی راحت به دنیا میاد


خواهش می کنم.
خدا کنه اینطوری بشه، البته با دعای دوستان.


علامه كوچولو
27 آبان 91 12:46
محمد سجادجون زودباش خاله
چشام تاب برداشت بسكه تو وبت منتظر عكسات نشستم


آره پسرم. ببین توی این دنیا چه خاله های مهربونی داری. پس دیگه معطلش نکن.
علامه کوچولو
28 آبان 91 15:12
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند