پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

35 هفتگی پسر طلا

1391/8/4 12:08
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.

دیروز برای ویزیت 35 هفتگیت رفتم پیش خانم دکتر. اوضاع خوب بود. ولی وزنم فقط 100 گرم اضافه شده بود که اونم فکر کنم به خاطر لباس گرمی بود که پوشیده بودم. البته خانم دکتر گفت اشکال نداره و مهم اینه که به نظر میاد رشد بچه خوب بوده.

وقتی دکتر داشت وضعیتت رو بررسی می کرد ، از دهنم پرید و پرسیدم "الان معلومه سر و پاهای کوچولومون کجا قرار گرفتن؟" دکتر جون هم کم نذاشت و سرت رو محکم گرفت و گفت "این سرشه." خودم که خیلی دردم اومد. ولی بیشتر برای تو نگران شدم و جیغ زدم که "نگیریدش دکتر ".

خلاصه که ببخشید اگه یهو از خواب پریدی.

در ضمن دکتر گفت از این هفته به بعد جات خیلی تنگ می شه و کمتر حرکت می کنی. حالا دیگه اون ساعت هایی که حرکت می کنی رو به خاطر می سپارم تا حرکت نکردن هات نگرانم نکنه.

قراره دو هفته دیگه دوباره برم پیش دکتر و قبلش هم سونوگرافی انجام بدم. آخ جون دوباره گل پسرمو می بینم.

 

راستی پسرم امروز روز عرفه است. خدا امروز سفره رحمت و بخشش و مغفرتش رو باز باز کرده . هر کسی نتونه از این سفره توشه های بزرگ برداره ، خودش کاهلی کرده. برام دعا کن، تو که بی گناهی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

زینب السادات(مامان تسنیم)
5 آبان 91 16:29
وای چه زود رسیدی به هفته های آخر
انگار همین دیروز بود زنگ زدی و فهمیدم یه نی نی کوچولو داری که نمیدونستی دختره یا پسر

پیاده روی زیاد برو
و مقوی بخور
سزارین یا طبیعی؟؟؟؟


دیدی رسم زنگی اینه که وقتی به آخر رسیدی می گی چه زود گذشت. ممنون از راهنماییت. راجع به سزارین یا طبیعی، دکتر محمدی رو که می شناسی.
علامه كوچولو
6 آبان 91 7:52
سلام عزيزم عيدتون مبارك
انشاءالله آقا محمد سجادمون به موقع تشريف بيارن و خونه دلتونو روشنتر از هميشه كنند


ممنون. انشاالله. خيلي دعا كنيد برامون
مامان تسنیم
6 آبان 91 18:57
اتفاقا امروز سر یه زایمان طبیعی دکتر محمدی بودم چقدر هم راحت زایمان کرد


مگه خود دکتر هم میاد؟
زینب السادات(مامان تسنیم)
7 آبان 91 16:13
آخه شیفت دکتر بود.
خاله پرهام
8 آبان 91 0:46
سلام
ایشالا که منو یادتون میاد. خونه مامان تسنیم جون با هم آشنا شدیم
ایشالا به سلامتی بچه گلتون به دنیا بیاد


بله خاله پرهام کوچولو.من چندین بار به وبلاگ آقا پرهام سر زدم . خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم.
مامان رادین
10 آبان 91 17:44
سلام
من که بی صبرانه منتظر این کوچولوام


ممنونم از محبتتون
علامه كوچولو
11 آبان 91 9:44
سلام عيدتون مبارك
روزعيدي بيادتونم به يادم باشيد


عید شما هم مبارک.