پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

عید غدیر مبارک + هفته سی و هفت

1391/8/13 11:54
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

عید غدیر مبارک.

این آخرین عیدیه که توی شکم مامانی هستی. دیشب بابایی عیدیتو گذاشت کنار. تازه وقتی هم رفتیم مسجد برای جشن، حاج آقا خدام حسینی که سید هستن به همه عیدی دادن که من هم رفتم و برای پسرم عیدی گرفتم. می خوایم امروز فردا قلکتو با عیدی که آقا سید دادن بهت، افتتاح کنیم.

راستی، چند روز پیش احساس کردم خونه شما leakage داره ، همه بهم می گفتن نگران نباش ولی من که می دونستم که رشدت کامل شده، تازه خوشحال هم بودم و می گفتم " پسرم کم کم داره میاد توی بغلم" فکر می کردم می خوای روز عید بیای پیشمون، ولی انگار قسمت نشد. البته کم کم دارم یه دردای کوچولویی احساس می کنم که می گن توی ماه آخر طبیعیه. آخه به سلامتی داره هفته سی و هفتمت هم تموم می شه.

یه چیز دیگه اینکه از چهارشنبه  پیش ،حرکتت حسابی کم شده بود که برای رفع نگرانی، پنج شنبه رفتیم بیمارستان و NST گرفتیم که خدا رو شکر مشکلی نداشتی و مثل همیشه مامانی رو پیش خانم ماما ضایع کردی ، البته من به خاطر این ضایع کردنت، نه تنها ناراحت نشدم بلکه کلی هم از حرکتات و شیرین کاری هات ذوق کردم. بعد از اون هم تصمیم گرفتم توی این مدت باقیمونده اگه حرکتت کم شد به جای هر کار دیگه ای، با هم دیگه یه گشت توی بیمارستان بزنیم تاشما شروع کنی به حرکت.

فعلا به خدا می سپارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تسنیم
13 آبان 91 22:06
عیدت مبارک خاله جون اینقده مامانت را منتظر نذار زودی بپر بغل مامانت