پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

مژده به پسرم

1391/7/21 0:28
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. نیمه شبت به خیر  نازنینم

مژدگانی بده پسری.

مامان جون تو راهه و فردا صبح می رسه خونمون (آخ جووون)، اونم با کلی وسایل که همش برای پسر طلای منه. امشب بابایی با این که خیلی خسته بود، تنهایی اتاق رو مرتب کرد و وسایل رو جابجا کرد تا جای وسایل شما توی اتاق باز بشه. تازه الان که ساعت 12.5 هست، کارش تموم شده و اومده داره فیلم می بینه.

حالا یه دونه اتاقمون شده دو قسمت. یه قسمتش برای وسایل ما و یه قسمتش برای یه دونه گل زندگیمون.

طلای مامان، راستشو بگو کلک. تو بهتر از ما می دونستی که چه خبر شده ، نه؟ آخه بعد از یه هفته تنبلی امشب اونقدر شلوغ کرده بودی توی دلم که من داشتم ذوق مرگ می شدم ، تازه چند بار هم به سکسکه افتادی.

قربون قد و بالات بره مامان.

ما انشاالله فردا اتاقتو مرتب می کنیم و لباسات و بقیه وسایلتو می ذاریم سر جاشون. البته من که نه، بابایی و مامان جون و خاله زحمتشو می کشن. من بیشتر نظارت می کنم. شما هم که فعلا محکم بچسب به مامانی تا وقتش بشه بیای وسایل رو ببینی.

فعلا شبت به خیر گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

یک دوست
21 مهر 91 1:10
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و شگفت انگیز هستید اگر ثبت یه خاطره زیبا و ماندگار تو زندگی خودتون و کودک دلبندتون براتون ارزش داره حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی برای شما داریم که تا به حال توی ایران مشابه اونهارو ندیدین
زینب السادات(مامان تسنیم)
23 مهر 91 0:09
وای چه خوب