پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

زیارت

1391/7/5 12:58
261 بازدید
اشتراک گذاری

دلم خیلی برای امام رضا(ع) تنگ شده. آخرین باری که رفتم زیارت، هنوز توی دلم نبودی پسرم. خیلی دلم تنگ شده، اونقدر که دوست دارم بال در بیارم و همین الان توی حرم باشم. ولی امروز یه شماره تلفن پیدا کردم که منو وصل کرد به رواق مطهر امام مهربونمون. شماره رو که گرفتم صدای زائرای امام رضا از توی رواق میومد که همون لحظه داشتند پروانه وار دور ضریح آقا طواف می کردن و صلوات می فرستادن به خاندان پاک رسول الله، خوش به حالشون ، چه قدر نزدیکند به چشمه رحمت. گفتم بیام اینجا و شماره رو به مامان های دیگه هم بدم ،تا اونها هم مثل من دلشون رو بفرستن زیارت. شماره تلفن:

05112003333

امام رضای رئوف، به خودت توسل می کنم، می خوام با پای خودم ، محمد سجادم رو بیارم پابوست، کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)