پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

31 هفته گذشت

1391/7/4 13:02
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آقاکوچولوی مامان.

بلاخره هفته های انتظارمون برای دیدنت یک رقمی شد. امروز وارد هفته 32 با هم بودن شدیم و به امید خدا 9 هفته دیگه می بینمت. تورو خدا محکم به مامانی بچسب و تا به اندازه کافی تپل نشدی تصمیم به تولد نگیر.

مامانی، با این که خیلی دلم می خواد روی ماهتو ببینم و توی آغوش بگیرمت  ولی نمی دونم چرا دوست ندارم این دو ماه زود بگذره، دوست دارم حالا حالاها با هم یکی باشیم. بابایی بهم می گه : "خودخواه نباش. پسر طلا مال هردومونه، نمی شه که فقط مامانش از حس کردنش لذت ببره." ولی من استرس دارم. نمی دونم بعد از تولدت چی می شه. آیا من می تونم از پس این امانت بزرگ بر بیام یا نه. هر روز می سپارمت به خدای مهربون و می دونم که به خوب کسی می سپارمت.

الهی لا تکلنی علی نفسی طرفه عینی ابدا

 

دوستت دارم پسرم، اونقدر که با واژه ها نمی شه بیانش کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زینب السادات(مامان تسنیم)
5 مهر 91 12:32
فاطمه جون واقعا قدر این روزهای باهم بودن را بدون که خیلیییییییییییی دلت برای تک تک لحظات باهم بودن تنگ میشه
زینب السادات(مامان تسنیم)
5 مهر 91 12:33
به خوب کسی سپردی گل پسرتو فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
خانومی
16 مهر 91 12:17
الهی این چند هفته هم به سلامتی سپری بشه و نی نی هامونو تو بغل بگیریم

اگه میشه فیلم سونوی پسری رو یا تو وبلاگت یا خصوصی برام بزار خیلی دوست دارم ببینم یه بار دیگه نی ین چجوری تو دل مامانشه


سلام به اميد خدا.
خيلي دوست داشتم فيلمشو بذارم. ولي مگه مي شه اين كارو كرد؟