پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

برای پسرم

1391/6/17 13:29
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

بلاخره همین الان بابایی کشف کرد که چه طوری عکسای موبایلم رو بریزم روی کامپیوتر. منم سریع اومدم تا چیزیایی که توی جهرم با کمک مامان جون برات تکه دوزی کردم رو بهت نشون بدم امیدوارم خوشت بیاد.

این اولین چیزیه که برات دوختم یه زیر پایی تقریبا بزرگ که می تونی هرچی دوست داشتی روش غلت بزنی. لحظه شماری می کنم برای دیدن اون لحظه ها. خوشت میاد پسرم؟

 

این یکی آقا خرگوشه رو روی کیفت دوختم، آخه می دونی هرچی بازار رو گشتم کیفی که در نظرم بود رو نتونستم پیدا کنم به همین خاطر با مامان جون تصمیم گرفتیم طبق سلیقه خودمون برات کیف بدوزیم. به نظر خودم که خوب شد.

 

بعدش نوبت سرویس خواب توی گهوارت بود که این خرگوش رو برای روی بالش کوچولوت دوختم. خیلی ناز نازی شد. نظر خودت چیه محمد سجاد عزیزم؟

 

می دونی این چیه پسرم؟ این یه قنداق فرنگیه که قراره شما رو وقتی می بریم بیرون توی اون بذاریم. یه ببعی پشمالو هم روشه که مامانی با کلی عشق و علاقه برات دوخته.

 

اما چون کیف قبلیت به نظرم یه کم بزرگ اومد، تصمیم گرفتم یه کیف کوچیکتر هم برات بدوزم که هر وقت وسایلت زیاد نیست ، از اون استفاده کنیم . اینم از خرسی روی کیفت.

 

به نظرت چه طور بود. پسرم این اولین بار بود که از این کارا می کردم. اونم فقط به عشق شما. اگه زیاد خوب نشده ، مامانو ببخش ولی بدون که مامانی کلی سر دوختن اینا ذوق کرده و قربون صدقه پسرش رفته. دوستت دارم پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زینب السادات
17 شهریور 91 16:09
هنرمندی هستی برای خودت
آفرین داره واقعا
تو درس که هنرمند بودی این هم خیاطی


نظر لطفتونه. البته زیاد هم خوب نشده ولی مهم اینه که من خیلی ذوق کردم و انرژی گرفتم از دوختشون.
زینب السادات
17 شهریور 91 16:10
خیلی خیلی خوشگل شدن
مشتاقانه منتظر دیدن یه نی نی کوچولو روی اینایی که دوختی هستیم


چشماتون قشنگ می بینه. انشاالله. دعا کن این دو ماه و نیم هم زودتر بگذره.
زینب السادات
17 شهریور 91 16:12
کاش یه کم از دورتر عکس انداخته بودی تا شکل و شمایل کلی وسایلش را هم ببینیم
یه عکسی هم از اتاقش و سیسمونی اش بنداز


آخه مامان جونش هنوز دوختشو کامل نکرده. فقط من تا پیش مامانم بودم تند تند اینا رو آماده کردم. تازشم هنوز پسر ما اتاق نداره. چون وسایلش پیش مامان جونشه.