پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

بابای مهربون

1391/4/25 12:28
276 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی که می ره سر کار،  از صبح دلم براش تنگ می شه تا شب که برمی گردهقهر. دوست دارم همش براش زنگ بزنم و باهاش صحبت کنم ولی نمی خوام مزاحم کارش بشم (به جز وقتی که کار ضروری پیش بیاد). فقط ظهر که می شه منتظرم هروقت کارش تموم شد خودش برام زنگ بزنه و یه کم با هم صحبت کنیم. 

بابایی خیلی مهربونه پسر گلم.

اون قدر سرگرم خاطراتم با تو بودم که متاسفانه یادم رفته بود بگم توی این سه سال زندگی چقدر بابایی با من مهربون بوده و کمکم کرده.

این پنج ماهی که خدا تو رو به ما داده که نگو. اون قدر بابایی زحمت کشیده که نمی تونم برات همه رو تعریف کنم.

اون روزهایی که ویار داشتم ، و نمی تونستم غذا بخورم  و چه برسه به اینکه  غذا درست کنم، تازه تحمل اینو نداشتم که بابایی بهم نزدیک بشه، بابایی با صبر فراوون همه این شرایط رو برای من قابل تحمل کرد و نگذاشت یه لحظه هم برم سمت آشپزخونه یا دلم بگیره و تنها بمونم.

حتی بعضی روزا از کارش می زد تا بیاد خونه و به من برسه. 

دوبار برام قرمه سبزی درست کرد که یه بار انگشتای دستم رو هم با غذا خوردمبازنده  ولی بار بعدش مواظب بودم که این اتفاق تکرار نشه.

بعضی وقتا بابایی با کلی شوق و ذوق برام غذا درست می کرد ولی من به خاطر حال خرابم حتی نمی تونستم بهش نگاه کنم، یا اینکه اگه می خوردمش ، بعدش یه اتفاقایی می افتاد که بهتره نگم. بابایی هم کلی می خورد تو ذوقش.

بابایی خیلی مهربون و صبوره. در بدترین شرایط هم نمی ذاره آب توی دل من و تو -که گل پسرشی- تکون بخوره. خدا رو شکر که  همسر به این مهربونی به من داد.

دستت درد نکنه بابایی مهربون . 

ان شاءالله من و  پسر گلت بتونیم جبران همه خوبی هات رو بکنیم.

اینارو نوشتم که قند وعسلم بدونه من چقدر باباشو دوست دارم. پسرم هم باید قدردان زحمات بابای خوبش باشه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زینب السادات(مامان تسنیم)
30 تیر 91 16:54
خوش به حال پسر گلت با این بابای مهربونش
زینب السادات(مامان تسنیم)
7 مرداد 91 11:57
فاطمه خانوم بیا این وبلاگ را به روز کن دیگه....ما میایم سر میزنیم خبری نیست


ممنون که به ما سر می زنی. این هفته مادر بزرگ نی نی مون پیشمون بود و منم سراغ کامپیوتر نمی یومدم. بر می گردم. حتما
زينب عشق مامان و بابا
12 مرداد 91 10:17
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب روي مجله اومديم
الهام مامان آوینا
14 مرداد 91 11:59
سلام عزیزم . از شنبه تا دوشنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به آوینا جون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان تسنیم
23 مرداد 91 13:40
پس کی میای به روز کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


همین امروز مامانی