پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

یک قدم دیگر

1393/5/17 12:03
232 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب باید در تاریخ ثبت بشه.

پسری که تا یک ساعت شیر نخوره یا در آغوش بابا پیاده روی نکنه، خواب به چشماش نمیاد، خودش میاد و سرشو میذاره کنار من روی بالش ، می خواد فرار کنه که با صدای لالایی من به دام میافته. کم کم چشماش رو می بنده و در کمتر از پنج دقیقه به خواب میره. این حادثه بزرگی بود برای من مادر...

و این یعنی یک قدم به سوی بزرگ شدن

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمدمهدی
18 مرداد 93 18:15
درکت میکنم بانو هنوز فراموش نکردم اولین باری رو که محمدمهدی خودش خوابید بدون گهواره
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
گهواره هم سختی خودش رو داره. آخه تجربه اش رو دارم.
مامان سجاد
8 شهریور 93 13:51
سلام گلم کجایی زود بیا مطلب گذاشتم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام به خاطر داشتن همچین دوست تنبلی بهتون تبریک می گم. ولی من همون موقع اومدما
مامان خانمی
16 شهریور 93 19:56
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام دوست خوبم. کاش کی بازم برمی گشتید به دنیای مجازی. دلمون حسابی تنگ شده براتون. عکس ها که باز نمیشه. ما عکس می خوایییم
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 17:04
هنوز دنبال عيب وبلاگ ما يا لپ تاپ خودتوني؟؟
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
نه بابا کشفش کردم. اشکال از تنبلیه نه از لپ تاب و وبلاگ