پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

کوتاه از مشهد مقدس

1392/12/26 11:51
223 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنون که مارو دعوت کردی به بهشت

 جای همگی خالی بود. به یاد همگی بودیم.

فقط من یک تشکر به محمدسجاد بدهکارم.

تشکر به خاطر اینکه با همکاری فوق العاده اش اجازه نداد من حتی یک رکعت از نماز های یومیه ام رو توی حرم به جماعت بخونم  و کلا اجازه نداد یک لحظه با آرامش توی حرم بنشینم. واقعا که یه صفای خاصی داره زیارت رفتن با یه بچه 15 ماهه. اونم بچه ای که هنوز سرماخوردگیش کامل خوب نشده.

البته می دونم که آقا امام رضا (ع)، به خاطر پاکی دل محمدسجاد مارو دعوت کرد مشهد ، به خاطر همین این دفعه واقعا ازش متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام مامان اوینا
26 اسفند 92 12:08
خصوصی
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامانی
26 اسفند 92 18:38
زیارت قبول
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
متشکرم عزیزم
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:16
زيارت قبول عزيزم خوش به سعادتتون!
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون عزیزم. انشاالله با هم بریم یه روز
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:09
زیارتتون قبول دوست خوبم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام ممنون انشاالله بزودی قسمت شما و گل پسرتون
مادری امیرحسین وزهرا
10 فروردین 93 11:45
سلام زیارت قبول عید شما مبارک انشاالله سال خوب پر خیر وبرکت همراه با سلامتی داشته باشید.در حرم به دنبال محمد سجاد میگشتم که به نظرم پسر کوچولو را دیدم خوشحال دوان دوان به طرفش رفتم قبل از دیدن نی نی مامانش را دیدم واینجوریا شدم[با همه این توصیفها بیادتون بودم وباز بدنبال پیدا کردن پسر کوچولو انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق وموید باشید
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام ممنون و زيارت شما هم قبول البته با تاخير. منم همه خانم هايي كه يه ذره به شما شباهت داشتن روبا چشم دنبال مي كردم ولي آخرش به اين نتيجه مي رسيدم كه بازهم موفق نشدم. در هر حال خيلي به فكرتون بودم. كاش فرصتي پيش بياد كه دوباره شمارو زيارت كنيم. سال خيلي خوبي رو براتون آرزو دارم