پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

رادمرد من

1392/9/14 21:46
213 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که سر درب دستگاه بخور با دختر خاله مهسا دعواتون شده بود یک حرکت ازت دیدم که احساس کردم خیلی مرد شدی!!!!

وقتی موفق شدی در دستگاه بخور رو از مهسا بگیری و دختر خاله جون زد زیر گریه جوانمردیت گل کرد و سریع در رو بهش پس دادی تا گریه نکنه. تازه علاوه بر اون یک وسیله ی دیگه که دم دستت بود هم بهش دادی تا کامل از دلش در بیاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرد کوچک من! چه زود داری بزرگ میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
16 آذر 92 8:55
حالا خیلی هم خوشت نیاد.یادش بده که از حق خودش هم دفاع کنه و در برابر دخترا خیلی کوتاه نیاد( امضا مادری که از اینکه میبینه پسرش خیلی ذلیل دخترهاست در حرص و لجه)
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
هنوز به اون جا نرسیدم ولی فکر کنم احترام به حانم ها و مقدم بودن خانم ها که رسم پسندیده ای بود کم کم داره توی جامعه کمرنگ می شه. فکر کنم بد نباشه اگه دوباره زندش کنیم. البته خب احترام فرق داره با اونی که شما فرمودید. در ضمن آقا محمدمهدی که خیلی آقاست.
مامان تسنیم
18 آذر 92 11:02
چه جوانمردی تو خونه دارین دلم براش تنگیده فکر نکنم بشه قبل از اول دی که بابای تسنیم میره سربازی ببینمتون...
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
راستی؟ بابای تسنیم داره می ره سربازی؟ بسلامتی انشاالله. نگران نباش زود میگذره.
الهام(مامان اميرحسين)
24 آذر 92 15:16
آفرين به اين مرد كوچك!