پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

و امروز تو یکساله شدی

1392/9/7 23:12
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

باورش سخت است و شیرین. مثل همه روزهای با تو بودن.

یک سال گذشت، حالا همه چیز تکراریست به جز عشق ما به تو و عشق تو به بالندگی.

در رسیدن به کمال...

کمال طلبی را در این یکسال خوب به ما یاد دادی پسرم.

تابلوی رشدت  رو اینجا می گذارم تا لذت تک تک لحظه های با تو بودن در این یک سال برایم زنده شود:

شبی که اومدی و زندگی مارو غرق در انرژی و سرور کردی:

اون وقتی که بزرگ ترین تواناییت این بود که سرت رو بلند کنی و اطراف رو نگاه کنی:

وقتی نشستی ، مستقل از کمک ما:

وقتی شروع به حرکت کردی، سینه خیز ولی استوار:

وقتی تلاش کردی برای تکامل حرکتت:

آن روز  که با تکیه ایستادی و خودت سرمست شدی از این پیشرفتت:

و حالا که به هر طرف خانه که می خواهی می دوی و حتی نمی گذاری یک لحظه عکسی از تو بیندازم،

عشق من و بابا...

خوشحالیم از بودنت و شاکریم خدای بزرگ رو، که با دادن چنین موهبتی بر ما منت گذاشت.

نمی دانم چه رازی نهفته است در این که دو سال پیاپی روز تولدت با نام صاحب نامت ،آقا امام سجاد (ع)، گره خورده. دلم آرام می گیرد از نام زیبایت وقتی صدایت می کنم.

امسال و سه سال دیگر به خاطر محرم و صفر  و به حرمت زخمی که بر دل بچه شیعه هاست در این ایام، برات تولد نمی گیریم.  ولی بدون که خیلی برامون عزیزی.

تولدت پر خیر، وجوت از بلایا محفوظ و لبخندت همیشگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

علامه کوچولو
8 آذر 92 9:43
سلااااااااااااااااام باورتون نمیشه من از چهارشنبه شب مدام به یاد این کوچولوی دوست داشتنی شمام و هروقت یادم افتاده به خودم گفتم حتما بیام و پیام یکساله شدنش رو بذارم ولی چه کنیم پیری و هزار درد سر قربونش برم چقدر عکسها جالب چینش شدن!به چه سرعتی عمر میگذره و غافلم یکساله شدن گل پسر نازنینت رو با همه وچود گرامی میدارم و امیدوارم رفته رفته متخلق به همه سجایا و فضایل صاحب نامش بشه انشاءالله برای من هم تقارن تولدشون باسالروز شهادت آقا در دو سال پیاپی خیلی جالب بود خدا حفظش کنه براتون
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام سلام این از لطف و محبت شماست. مگه چهارده ساله پیر حساب می شه؟ من نمی دونستم. چه دعای قشنگی.انشاالله . و همچنین ما هم برای محمد باقر عزیز آرزو داریم که شکافنده مرزهای دانش باشه.
مامان محمدمهدی
8 آذر 92 10:05
به حرمت امروز تبریک نمیگم.انشاءالله محمدسجاد عزیز نور چشم شما و مایه افتخارتون در دو دنیا باشه. من اون عکسی که به دیوار تکیه داده رو ازش سیر نمیشم خیلی خوردنیه اونجا ماشاءالله
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
انشاالله و همینطوز محمدمهدی عزیز. وقتی ایتو گفتید منم بیشتر به اون عکس دقت کردم و دیدم چه قدر دلم می خواد بخورش.
الهام(مامان اميرحسين)
9 آذر 92 6:26
آخي... خيلي قشنگ بود ماماني!!! تولدت مبارك پسري صدساله بشي عزيزم اينم كادوي خاله الهام: http://www.8pic.ir/images/65432861454544430955.jpg
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
واااای ممنون چه گلای خوشگلی ممنون. من که گل خیلی دوست دارم. حتی مجازیشو.
مامان امیرحسین
9 آذر 92 14:32
پس گل پسر ما یک ساله شد. خدا همیشه حافظش باشه همان طور که توی این یک سال بوده. تولدت مبارک محمدسجاد جان
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
دیدید چه زود گذشت. خودم که اصلا باورم نمی شه. ممنون خاله جون
مامان دو جوجه شیعه
10 آذر 92 13:10
1. خیلی کار زیبایی بود. به این میگن مستند سازی حرفه ای 2. تولدت مبارک محمدسجاد عزیزم، هم نام پسر عزیزم. 3. ماشین ظرفشویی ت مارک ش چیه راضی هستی؟
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
از تبریکتون ممنونم به شدت. دوتا بچه شیعه ها رو از طرف ما ببوسید ، به شدت. مارک ماشین ظرفشوییمو نمی تونم بگم. چون تبلیغ می شه ولی یه راهنمایی می کنم. متاسفانه هم اسم یکی از روسای جمهور قیلی آمریکای جنایتکاره. ازش راضیم ولی اگه بعد از شستن ظرفا، خودش اونا رو می گذاشت توی کابینت بیشتر راضی بودم.
آسمان
10 آذر 92 18:37
وای...چقدر خوشگل نوشتی مامان محمد سجاد... انشاء الله ساهای سال زیر سایه خدای مهربون و در کنار بابا و مامان مهربون سالم و سعادتمند و عاقبت بخیر باشه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
راستی؟ دیگه از دل براومده بود اونچه نوشته بودم. ما هم برای محمدصالح گل همین آرزو رو داریم.
الهام مامان اوینا
11 آذر 92 10:26
سلام .. تولد گل پسری مباااااااارک... تولدت پر خیر، وجوت از بلایا محفوظ و لبخندت همیشگی تقلب من را هم بپذیرید
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام. ممنون. متن ما متعلق به همه شما دوستانه. راستی خیلی دلمون براتون تنگ شده. کاش بازم میومدید.
مامی امیرحسین
13 آذر 92 0:18
دلم براش تنگید!!! کوچولوی خاله تولدت با تاخیر مبارک باشه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون خاله. ما که دیگه دلمون شده یه ذره واسه آقاامیرحسین قندی و دخترعمه نازش.