پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

جینگ و جینگ ساز میاد...

1392/6/26 19:01
247 بازدید
اشتراک گذاری

ایشالا عروسی خودت.

محمدسجاد و تسنیم چند شب پیش  با همدیگه رفتن عروسی خاله  (همکلاسی مامان هاشون).  محمدسجادو بزرو از خواب بیدار کردم بیاد اولین عروسی عمرشو. 

اونم یه عروسی بدون آلودگی (هیچ مشکلی هم پیش نیومد. نمی دونم چرا اینروزا همه دوست دارن حتما عروسی هاشون آلوده باشه)- البته تاکید می کنم که در زمان گرفتن عکس فوق، آقای داماد در مجلس حضور داشتن.

دومادیتو ببینم ماااادر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان تسنیم
27 شهریور 92 13:48
عزیزم چه عکس قشنگی شده
من شیفته این خیارها هستم ها
چه قشنگ هم عکس همه را شطرنجی کردی


آره. منم کم کم دارم به ارزش این خیارا پی می برم
علامه كوچولو
30 شهریور 92 8:27
الاااااااااااااااااااااهي
خوش بحالتون منم دلم براي عروسيهاي اين مدلي تنگ شده


خب پس از الان برای عروسی محمدسجاد دعوتید. انشاءالله...
الهام مامان اوینا
4 مهر 92 11:41
الهی تسنیمم رو ببین.. میدونی چی شد.. اول عکس را دیدم بعد داشتم بررسی میکردم با دقت ببینم انگار این دوتا ته چهره هاشون شبیه همه .. فکر کردم تسنیم را مهسا هست.. همینطوری که دقت کردم احساس کردم بینی هاشون خیلی بهم شباهت داره.. بعد متن را خوندم تعجب کردم.. باور کن دهانم باز موند .. اصلا فکرش را هم نمیکردم تسنیم باشه ..تو این عکس خیلی چهره اش تغییر کرده.. انشاا.. فارغ التحصیلی هر دوشون..
یه بوسش برا تسنیمه ها


واقعا ؟ یعنی اینقدر به هم شبیه شدند تو این عکسا؟ بذار خودمم برم بیشتر دقت کنم...

راستی امانتتون محفوظه . منظورم هستش

الهام (مامان امير حسين)
6 مهر 92 17:37
ميدوني چي توجهمو شديدا به خودش جلب كرد؟
اين همه خانوم چادري كه گويا همه به دوربين زل زدن!
انگار داري از اونا عكس ميگيري؟!
ترولت منو كشته دختر!


ترول شما رو هم که دیروز مشاهده کردیم. به همین خوشگلی کار کرده بودید.
البته همه شون مشغول حرف زدن بودن با همدیگه. ولی این از هنرمندی منه که اینجوری به نظر میاد.