پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

(گاگوله؟!؟!؟!؟!)

1392/5/27 11:32
277 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره موفق شد.

دو شب پیش در حالی که مشغول تهیه شام بودم بابایی با یه هیجان فوق العاده ای صدام کرد تا برم و حرکت محمدسجاد رو ببینم. بله....

پسرما الان دو روزه که روی چهار دست و پاش راه می ره (گاگوله می کنه). البته هر وقت می خواد با سرعت به یه چیزی برسه ترجیح می ده سینه خیز خودشو برسونه به هدف. حالا دیگه همه خونه زیر پاهای کوچولوشه.

روزی چند بار گلدونای میز تلویزیونو میاره پایین. سبد وسایلشو خالی می کنه. دستگاه بخور رو دستکاری می کنه . از مبل بالا می ره و لپ تابمونو خاموش و روشن می کنه.

وقتی می رم توی آشپزخونه به جای اینکه گریه کنه ، سریع دنبالم راه میافته و میاد .

کشوهای لباس خودمون و خودشو باز و بسته می کنه .

شب ها وقتی بیدار می شه خودش بلند می شه و میاد سمت من تا آرومش کنم. (مجبور شدم براش مانع بذارم اطراف تشکش. آخه شب ها دائم باید بیدار می شدم و از قسمتهای مختلف اتاق برش می گردوندم سر جاش)

 

راستی یکی از نگرانی هام امروز برطرف شد. خدارو شکر محمدطه پیدا شد و برگشت به آغوش خونوادش.  هرشب به حال مادرش فکر می کردم و غصه می خوردم و دعا می کردم برای پیدا شدنش. خدایا شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان محمدمهدی
27 مرداد 92 14:36
سلام
پس حسابی مبارکاست
خداروشکر


سلام
بله دیگه. ما هم آره
آسمان
27 مرداد 92 14:58
پس پیش به سوی ایمن سازی منزل!
انگار این وروجک ها از 7-8 ماهگی دیگه ایستایی ندارن


و پیش به سوی تقویت عضلات و اعصاب
مامان امیرحسین
27 مرداد 92 23:37
مبارکه عزیزم ایشالله راه رفتنش.
ولی چه جالب ما می گیم " دووله"


جالبه. تازه توی شهر ما این لغت رو به چندین شیوه و حرکت بیان می کنن. عجب لغت فراگیریه و ما نمی دونستیم.
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 1:26
هوووووورااااااااااااااا
خوشحالم كه به روزم افتادي!!!

بالاخره يه هم درد پيدا كردم!!


اینجوری که بوش میاد هنوز مونده تا همدرد شیم. موندم اونوقتی که خواست به گاز و لباسشویی دست بزنه و دائم در یخچال رو باز کنه باید چطور روزگار بگذرونم.
مامان تسنیم
30 مرداد 92 9:17
البته ما گاگوله را یه جای دیگه به کار می بریم
راستی از عکسها هر کدوم خوب شدن برام بفرست مال من تعریفی نداره


هماهنگ کردم. راستی عکسارو امشب فرستادم . رسید؟
زهرا (مامان طه )
2 شهریور 92 11:02
کارت دراومد خخخخخخخ

گلم بروزم


چه جورم....
الهام مامان آوینا
2 شهریور 92 15:57
ولی من اصلا این لغت را نشنیده بودم!!!!!!!!!!
دیگه کم کم به جارو نپتون هم تبدیل خواهد شد ها.. منظورم اینه به محض اینکه سینه خیز و چهار دست و پا را ی افتد بچه ها باید 4 تا مادر داشته باشن و هر چی رو زمین ببینن می خورن!!!!!!!!!!
چه جالب منم پیگیر محمد طاها فراهانی بودم.. انگار هر کی مادر بوده حسابی برای این بچه دلنگران بوده.. خدار را شکر که تپلتر از قبل به اغوش خانواده اش برگشت...


الان که 6 برابر وقتی شدم که حرکت نداشت. یعنی ممکنه از این بیشتر هم بشم؟
خدارو هزار بار شکر که پیدا شد. من که هرشب دلم هزار جا می رفت براش.
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 0:09
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´




منم
خانومی
6 شهریور 92 11:20
جانم
الهی مبارک باشه
خیلی خیالت راحت نباشه چیزی نمونده که دیگه موانع رو هم رد کنه و بالش و متکا که سحله وروجک من از در و دیوار بالا میره
نی نیای تازه متولد شده هم مبارکا باشه


ما هم رسیدیم به مرحله در و دیوار. دیگه فقط باید چشمم به آقا باشه و دنبالش باشم
فرشته
7 شهریور 92 1:20
سلام عزیزم مبارک باشه
بیا خصوصی


متشکرم فرشته جون.