پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

شش ماهه من

1392/3/8 15:57
221 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6 ماهه شدی پسرم

6 ماهه.........................

صبح ، بعد از واکسن 6 ماهگی، وقتی در تب می سوختی و از درد گریه می کردی ، وقتی با گریه تو اشکهایم جاری شد،هیچ نتوانستم درک کنم مادر شش ماهه کربلا چه کشید. می پرسی چرا؟!

من به تو شیر دادم، با آب ، تنت را خنک کردم. آرام شدی و در آغوشم به خواب رفتی. جگرم می سوزد ، برای آن مادری که جگرش سوخت؛ از آنکه نتوانست برای بی تابی شیرخوارش قدمی بردارد.

نمی دانم آیا آن شیرخواره هم با نگاه های خیره خیره  از مادرش طلب شیر می کرد یا نه. بعید می دانم.

 دیگر رمقی در آن تن کوچک نمانده بود.

ای تیر خطا کن هدفت قلب ریاب است؟

یا حنجره سوخته تشنه آب است؟

 کوتاه بیا تیر سه شعبه، کمی آرام

هوهو نکن این شاپرک شب زده خواب است

او آب طلب کرده فقط، چیز زیادیست؟

گیرم که ندادند ولی این چه جواب است؟

شرمنده ایم ، رباب...

 

 

امروز خیره بودم به سفیدی گلویت. می خواستم بدانم چقدر وسعت دارد، پهنای گلوی یک شش ماه. می خواستم بدانم چقدر جاذبه دارد سفیدی گلوی طفلی به سن و ماه تو.

 

نه. چه می گویم ؟ تو خاک پای آن شیرخواره آسمانی هم نمی شوی.

جانم و جان همه عزیزانم به فدای شش ماهه اباعبدالله (ع) .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محمدمهدی
8 خرداد 92 8:49
الهام مامان آوینا
8 خرداد 92 14:31
امیدوارمم که تب نکرده باشی و اگر هم تب کرده باشه کم باشه... فاطمه جون این دو سه روز را بگذرونی دیگه تا 6 ماه دیگه خلاص شدی از دست واکسن.. البته بهتره بگم تا یک سال دیگه... اخه واکسن یک سالگی راحتترین واکسن بچه هاست ولی بیچاره ها 18 ماهگی ظاهرا خیلی اذیت میشن!!!!!!!! اون روز پیامتون را ندیدم نمیدونم چرا... انشاا... یه روز دیگه...متن زیبایی نوشتی عزیزم با خوندنش مو به تنم سیخ شد...


تبش با استامینوفن زود خوب می شد خدارو شکر.یعنی از الان نگران 18 ماهگی باشم؟
بله انشاالله یه روز دیگه
ممنون.
آسمان
9 خرداد 92 15:23
من که از الان داغ 6 ماهه حضرت رباب رو به دل دارم وقتی پسرم گرسنه اش میشه و طلب شیر میکنه ... همه زندگیمون به فدای 6 ماهه ارباب ...
مامان امیرحسین
10 خرداد 92 17:56
درک عظمت داغ شیرخواره برحسین(ع) رو فقط یک مادر درک می کند
♥متین من♥
9 تیر 92 17:16
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...