پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

عید داره از راه می رسه

1391/12/13 12:58
443 بازدید
اشتراک گذاری

محمدسجاد:

سلام به همگی

مامان و بابام میگن عید داره نزدیک می شه

وقت خونه تکونیه. وقت دل تکونیه. و از همه مهمتر وقت خرید رفتنه.

البته من  به این چیزایی که بزرگترا درباره تورم و این جور چیزا می گن کار ندارم . بلاخره من یه نی نی کوچولو هستم و دل دارم. باید لباس عید بخرم. ولی مامان جون و بابا جون عزیزم! وقتی نظر منو توی خرید  نمی پرسید چرا همش از این لباس ها تنم می کنید و منو با خودتون می برید؟

مامانی من هر شب این حرفا رو تکرار می کنه:

" دلم برای جهرم و همه جهرمیا شده اندازه یه نقطه.خدا کنه زودتر عید بشه"

من هنوز نفهمیدم جهرم چیه. خوردنیه؟ پوشیدنیه؟ ولی هرچی که هست مامان و بابا خیلی دوستش دارن. به هر حال تا یکی دو هفته دیگه این معما هم در این دنیای پر از معمای من حل می شه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان محمدمهدی
13 اسفند 91 8:22
ای جان!!این عروسکو ببینید خدا
ماشاءالله و لاحول ولا قوه الا بالله
انشاءالله این روزها هم زود بگذرن و جهرم نزدیک شه


ایشالا . خدا از زبونتون بشنوه
خانومی
13 اسفند 91 14:43
جانم چه خوش تیپ هم شدی گل پسر ماشاءالله
پس شما هم جنوبی هستید


شما هم آره. من گفتم خیلی به شما احساس نزدیکی می کنم
زهرا مامان امیرحسین
13 اسفند 91 16:22
سلام بر دل تنگیدت مامانی
سال نو پیشاپیش مبارک
هزارتا بوس برا گل پسر


سلام سال نو شماهم پیش از پیشاپیش مبارک
علامه کوچولو
13 اسفند 91 17:45
جوووووووووووووووووووووونم
خداییش بذارین پشت ویترین هیچکی نمیگه واقعیه اخه وقتی نمیشه بخوریمش چرا دلمونو اب میکنید
محمدسجاد نازم جهرم نه خوردنیه نه پوشیدنی بلکه رفتنیه عید که رفتی و بهت خوش گذشت اون وقت میبینه وطن مادری چقدر دوست داشتنیه


وطن مادری چیه؟ خودرنیه؟ پوشیدنیه؟
آزاده
13 اسفند 91 19:18
عزیزم...مثه ماه شده، روز به روز نازتر میشه ماشالله


ممنون خاله دکتر
مامان امیرحسین
13 اسفند 91 23:48
آخی چه کلاه بامزه ای.
من و امیرحسین هم دلمون حسابی هوای عید و وطن رو کرده


هی........... وطن
مامان تسنیم
14 اسفند 91 8:19
چه تیپی زدی محمد سجاد جون
زودی میری میبینی جهرم نه خوردنیه نه پوشیدنی ما که ندیدیم ولی میگن خیلی قشنگه
خوش بگذهره خرید و عید دیدنی و مسافرت و البته خونه تکونی با یه نی نی


واقعا هم خوش می گذره. آخه به خاطر این گل پسر، زیاد لازم نیست کاری انجام بدیم
خانومی
15 اسفند 91 21:46
منم همین حس رو داشتم نگو به خاطر خونگرمیمون بوده
یکم از خودمون تعریف کنم ههههههه


ما جنوبی ها اینیم دیگه
محبوبه
15 اسفند 91 22:25
الهی قربونت برم که خوش تیپی،ازحالا یکم ورزش کن چون میای جهرم از بغل یکی میری تو بغل یکی دیگه،باید مواظب خودت باشی


آخ جون بغل. پس راست می گن که جهرم خیلی چیز خوبیه
مامان شازده اميرحسين
16 اسفند 91 14:53
سلام عززززيزم
بهت تبريك ميگم همون طور كه ميدوني برنده شدي!
لطفا بيا و آدرس دقيقتو با فاميل خودت يا محمدسجاد برام خصوصي بذار...تا يادگاري رو برات پست كنم
زود زود بيا...


اومدم
فاطمه(مامان آسمونی)
17 اسفند 91 17:43
سلام دوست هم استانی !!من اهل شیرازم وخوشحالم که یه هم استانی تونی نی وبلاگ پیداکردم!به همین خاطرشمارولینک کردم ودوست دارم شماهم یه سری به مابزنید ومنولینک کنید!ممنونم


سلام هم استانی عزیز. خیلی خوشحال شدم با افتخار لینکتون می کنم. مامان همین زودی ها، تازه هم اسم هم هستیم علاوه بر هم استانی. مشتاقانه منتظر تولد مطهره کوچولو هستیم.
خاله
21 اسفند 91 17:00
وای چه نی نی نازی!خدا حفظش کنه واسه پدرو مادرش.
فاطمه جون اون دوتا ماچ از لپاش یادت نره.


باشه خاله. سلام ما رو به شیییرازیوی با صفاهم برسون