پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

آرزوی دست نیافتنی (البته فقط تا چند سال)

1391/11/5 15:52
459 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا باز هم از این خواب ها نصیب ما بفرما

و روی پای پدر

همون از این زاویه:

 

الهی آمین

 

یه عکس هم فقط برای محمدسجاد گذاشتم توی ادامه مطلب تا وقتی بزرگ شد بدونه با ما چه می کرده. از کسایی که طاقت دیدنشو ندارن، خواهش می کنم به ادامه مطلب نرن. بعدا نگید نگفتی..

الطاف پسرانه به بابایی بعد از خوردن مقادیری شیر اضافی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سارا
5 بهمن 91 18:03
سلام چه کوچولوی نازی داری ماشاالله وقت کردی به وبلاگ کوثری من هم سر بزن خوشحال میشییم
زینب السادات(مامان تسنیم)
6 بهمن 91 20:34
ماشاالله عزیزم چه موهای خوشگلی هم داره


حیف که همش بابایی دوست داره موهامو با ماشین بزنه.ولی مطمئنم که مامانم نمی ذاره
آسمان
7 بهمن 91 18:10
وای خدا جونم چه خواب شیرینی


آرزوی دست نیافتنی من
علامه كوچولو
8 بهمن 91 7:32
سلام عزيزم
به نظرتون واقعا فقط چند سال؟!
منكه چشمم اب نميخوره ...بعد چند سال تازه شروعه خدمت و خدمتگزاريه اون وقت ديگه خواب كجايي كه يادت بخير!
ماشاءالله چقدر بزرگ شدهخدا حفظش كنه
در مورد عكس اخري هم بگم ما مامانها ديگه دل ديدن همه جور صحنه اي رو داريم حتي ختنه..شوما راحت باشين
و اما موهاي نازش كه مطمئنم هر چقدر هم ماماني مقاومت كنند تا ماه5 بيشتر دوام نياره چون ما هم موهاي محمد باقر رو از شدت ريزش تو 5 ماهگي ماشين كرديم ..موهاش دقيقا همينجوري بود


من که فعلا امیدوارم پسرم خودشو با خوش خوابی من هماهنگ کنه.
واقعا موهاشو ماشین کردین؟ من که تحمل ندارم پسرمو کچل ببینم
مامی امیرحسین
10 بهمن 91 16:59
میبینم که محمد سجاد به باباش درجه داده!


این هم توصیف خوبی بوداز الطاف گل پسرما