پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

توابع گوسین

1391/10/18 13:59
876 بازدید
اشتراک گذاری

امتحان نروساینس و  پترن. 24و 26 دی.یعنی هفته بعد.

خدایا........................

نمی دونم چرا محمدسجاد این چندروزه این قدر بی خواب شده. دکتر می گفت احتمالا علتش استرس من به خاطر امتحاناست. نیم ساعت یکبار شیر می خواد و خوابش هم بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشه. در موارد نادری تا نیم ساعت هم خوابیده. (البته دیروز پسرم خیلی همکاری کرد).

پس من ناچارم همینجوری که روی پاهام تکونش می دم و باهاش حرف می زنم، درس هام رو هم بخونم. خدا  خودش به دادم برسه سر جلسه امتحان.

اون شب ، ساعت دو با صدای گریه محمدسجاد که شیر می خواست از خواب پا شدم.وسط خواب و بیداری داشتم با خودم می گفتم "گریه محمدسجاد پیاده سازی توابع گوسینه" تازه داشتم میانگین و واریانس تابع گوسینش رو هم حساب می کردم که با فریادهای پسرم به خودم اومدم.

این هم از وضع من و پسرم و جزوه هام موقع درس خوندن من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زینب السادات(مامان تسنیم)
18 دی 91 15:29
این بچه آخر سر پرفسور میشه اگه ندیدی تازه 40 روزش شده داره دکتری میخونه خدا رحم کنه بره اول دبستان چی باید بهش یاد بدن
علامه کوچولو
18 دی 91 19:49

خداروشکر ما چند وقتیه کلا درس و کتاب رو بوسیدیم گذاشتیم کنار
خدا صبرتون بده


خدا رو شکر این ترمم که تموم شد. برای بقیه اش هم...
آزاده
20 دی 91 15:52
نگران نباش عزیزم همه که میگن امتحان آسونه ایشالله که همینطوره


دیدی امتحان آسون بود .فقط نمی دونم چرا من همیشه امتحانای آسون روخراب می کنم.
خانومی
22 دی 91 15:41
آخی کاملا میفهمم با ی نی امتحان داشتن یعنی چی
هرچند کار من به سختی شما نیست
دخملی من کاملا موقعیت رو درک کرد و خوابید یه سره البته منم استرس نداشتم
امیدوارم موفق باشی


خدارو شکر مامانم روز آخر اومد کمکم.وگرنه من الان از استرس ....