پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

لالا

1391/10/14 17:38
379 بازدید
اشتراک گذاری

روش جدید خوابوندن محمدسجاد که توسط مامانی کشف شد. آخه پسرم توی خواب دائم دستشو بالا می آورد و دستش می خورد توی صورتش و همین باعث می شد زود بیدار شه. دیشب که می خواستم درس بخونم و گل پسر هم از صبح نخوابیده بود به جز چند تا نیم ساعت، پیچوندمش لای پتو و او هم آروم و بی سر و صدا خوابید. این روش امروز هم جواب داد.  البته فقط وقتی داره خواب می ره قنداقش می کنم و اگه ببینم پسرم داره اذیت می شه و ناراحته از این که دستش بسته است زود بازش می کنم.

حتما با خودتون می گید چه مادری. ولی باور کنید اینجوری باعث شد خودش راحت بخوابه و دائم در حال گریه زاری نباشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امیرحسین
14 دی 91 18:56
این شیوه هم در مورد امیرحسین هم جواب می داد. الانم بعضی وقت ها دستاشو با پارچه کنار بدنش می بندم بد که خوابید پارچه رو باز می کنم. ولی خوب قبل ها بهتر جواب می داد
مامی امیرحسین
14 دی 91 19:14
این طور خوابوندن برای بچه هایی که تو ماه های اول هستن خیلی خوبه. چون خیلی اختیار دستاشونو ندارن و همین بی اختیاری موجب بیدار شدنشون میشه. ما هم امیرحسین را همینطوری "ساندویچ" می کردیم.
مامان تسنیم
15 دی 91 12:26
خیلی کار خوبی کردی نمیخوای که دائم ببندیش
خودش هم راحت تره
ماهم یه موقع هایی این کار را میکردیم
با درس ها چه میکنی؟
میری دانشگاه؟
خیلی کار سختی میکنی خوندن دکترای رشته سختی مثل مهندسی پزشکی با یه بچه 1 ماهه کار راحتی نیست
آفرین


نه دائم نمی بندمش.
درس ها که وضعیتشون آخ آخ آخه.
الان فقط سعی می کنم به استرسم غلبه کنم که روی تغذیه پسرم اثر نذاره.
مامان امیرحسین
16 دی 91 11:15
پس مامان محمد سجاد جان، خانم دکترن
نترس استرس هم نداشته باش، خدا کمکت می کنه. درسات هم تموم می شه نگران نباش.
راستی کجا می خونید؟( البته اگه فوضولی نباشه


البته هنوز در پله اولش هستم. خدا خیلی بایدکمککنه که به پله نهایی برسم با این گل پسر


خواهش می کنم همین تهران درس می خونم. علم و صنعت.
ساراي محمدسجاد اينا
17 دی 91 12:01
منم محمدسجاد که کوشولو بود واسه اینکه توی خواب هی نپره دستاش رو می بستم... البته اینشکلی نه هااااااااااااااااا
خانومی
22 دی 91 15:45
من فقط دوبار اونم خیلی یواش دستاشو بستم وقتی به صورتش کرم زده بودم و نباید به چشمش میخورد خانومک ما هم مدام دستش تو صورتش بود
طفلکم حسابی گریه میکرد چون نمیتونست دستاشو تکون بده کلا شب راحت نخوابید
دیگه هم نبستمش


آخی، عزیزم....
تازه من بعضی وقت ها که نصف شب پسرم بی خواب می شه، با دستم ، محکم دستاشو می گیرم تا تکون نده، فورا خوابش می بره
خانومی
22 دی 91 15:45
قربونش برم چه خوابی هم رفته