پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

پیشرفت

1391/10/12 13:06
269 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر از دیروز پیشرفت چشم گیری کرده و یادگرفته دستشو ببره توی دهنش و خودشو آروم کنه. اونقدر قشنگ انگشت شست خودش رو می خوره که دوست داری بخوریش ، اونم با یه لقمه.

راستی دیشب که می خواستم کلاهتو سرت کنم، متوجه شدم که کلاه برات کوچیک شده و گوشات از توی کلاه بیرون می مونه. بله...

پسرم بزرگ شده ماشالا....

ببین دیشب داشتی سعی می کردی انگششتو ببری توی دهنت، در حالی که کلاهی که برات کوچیک شده رو سرت کردم و نصف گوشات از توش زده بیرون ، البته از این زاویه زیاد مشخص نیست. اون وسیله قرمزی هم که توش نشستی یه نی نی لای لای هست که دیشب بابایی وقتی اومده بود دانشگاه که منو بیاره خونه برات خرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

علامه كوچولو
12 دی 91 13:23
قربونش برم ماشاءالله
ولي فاطمه جان بتوني انگشت خوردنش رو مهار كني بهتره امكان داره بهش عادت كنه كه تركش خيلي سخته


ایشالا سالم باشی خاله.
باشه سعی می کنم. ممنون
ساراي محمدسجاد اينا
12 دی 91 15:24
سلااااااااااااااااااام
منم مامان محمدسجاد هستم.
نظرتون رو توي وبلاگ علامه محمدباقر ديدم.
ذوق زده شدم اسم ني ني گلت محمدسجاده.
بيا با هم دوست شيييييييييييييم
لينکت کردم


سلام سلام سلام مامان محمدسجاد. چه خوب یه محمدسجاد گل دیگه. چه پسر نازی هم دارید ماشالا. خدا حفظش کنه. من هم لینکتون می کنم و خوشحال می شم با هم دوست باشیم.
مامان تسنیم
12 دی 91 19:14
چه بانمک شده پسر طلا شبیه مامانش
راستی میگن نذارین بچه ها شستشون را بخورن





سعی می کنم عادت نکنه به این کار
آزاده
12 دی 91 23:13
ماشالله هرچی بزرگتر میشه نازتر میشه


این حسن نظر شماست. آزاده جون، اوضاع درس ها چه طوره؟
مامی امیرحسین
14 دی 91 19:19
خیلی ناز 60میخورن! آدم دلش ضعف میره. اما باید جلوشونو گرفت. حتی شاید پستونک بهتر باشه. بعضی موقع ها می بینی صداشون نمیاد میری میبینی دارن واسه خودشون آروم 60 میخورن!


خدارو شکر 60 رو ففط چند روز اول خورد حالا روی بقیه انگشت هاش سرمایه گذاری کرده