پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

شب ولادت امام سجاد(ع) و شادی های قند و عسل

1391/4/5 22:15
313 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شب زیبای ولادت امام سجاد (ع) بود. من و بابایی و شما ، تصمیم گرفتیم برای مراسم بریم مسجد شهرک که قرار بود جشن ولادت رو برگزار کنند. خیلی مراسم خوبی بود. بابایی هم  یه جعبه شیرینی گرفت که به مناسبت ولادت امام چهارم، از طرف شما - نی نی گلم- بدیم به بچه هایی که اومده بودن مسجد برای جشن(بعدا بهت می گم دلیلش چی بود).

دیشب توی زیر زمین مسجد-که جزء مسجد نبود- مراسم مولودی خوانی هم بود. دیشب کلی توی شکم مامانی بالا پایین پریدی. احساس می کردم خیلی خوشحالی که آوردیمت برای مراسم ولادت. 

امروز هم که پنجمین روز تیر ماه بود، مثل دیشب از صبح داری ورجه وورجه می کنی توی دلم. حالا واقعا خودتی که اینقدر داری قند توی دل مامانی آب می کنی؟ (آخه من هنوز دقیق نمی دونم حرکتات چه شکلیه فقط می دونم که یه چیزایی توی دلم حس می کنم که تا حالا حس نمی کردم). ایشالا همیشه سالم و پر جنب و جوش باشی گلم.خوشمزه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب السادات(مامان تسنیم)
30 تیر 91 17:03
خود حضرت نگه دار محمد سجاد باشن


ایشالا نگهدار همه کوچولوهای نازنین باشن.