پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

و اما سیسمونی پسرم (لباس هاش)

1391/7/26 21:38
776 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از یه تعدادی از لباس هات عکس گرفتم تا برات بذارم توی وبلاگت، شاید بعدا با دیدن اینها بتونی درک کنی که چقدر من انتظارتو کشیدم.


اول لباس های سایز بندیت که البته توی پوشش پلاستیکی بودن و من درشون نیاوردم. پس اگه عکسها خیلی با کیفیت نیست منو ببخش.

اینها هم از بلوز و شلوار ها و سرهمی هات:

 

لباس هایی که مامان جون قبل از اینکه توی دلم باشی، از مدینه برات آورده، البته مامان جون کلی لباس های خوشگل آورده بود ولی نمی دونم چرا بیشترش صورتی بود و  نصیب پسرم نشد، اما من نتونستم از یکیش بگذرم ببین چه خوشگله

این یکی لباست، اونی که طرح صورتی داره یه لباس خیلی خاصه، اینو مامان جون توی مکه و مدینه تبرک کرده، عمه بابایی با خودش برده عتبات و اونجا هم تبرک کرده و آخر سر هم مامان جون اونو برده مشهد و در حرم امام رضا هم تبرک کرده، دوست داشتم این لباس رو موقع تولد تنت کنم ولی مثل این که توی بیمارستان حتما باید لباس هایی که بیمارستان می ده رو تنت کنم.

و اما بقیه لباس هایی که از مدینه اومده:

از همه مهم تر لباس هایی که هستن که مامان جون خودشون زحمت دوختشو کشیدن:

لباس های زمستونه پسر طلا:

 

و در آخر هم که لباس های مجلسی !!!!!!!!

 

دیگه بقیش رو وقتی اومدی خودت خواهی دید.

انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی امیرحسین
27 مهر 91 20:19
نازیییی
چقده قشنگه
خاطاتمون زنده شد
الهی زودتر بیاد خستگیت در بره


الهی آمین . خیلی برای ما دعا کنید. به آقا امیر حسین هم بگید برای پسرم دعا کنه
خانومی
2 آبان 91 22:01
چه مامان و مامان جون هنرمندی
بزن دست قشنگه رو به افتخارشون


ممنون از لطفتون