پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

خبر ورود نی نی عزیزمون به جمع دو نفره ما

1391/3/17 19:18
300 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد پیامبر در سال 90 مصادف شده بود با 21 بهمن و ما تصمیم گرفتیم بریم زیارت آقا امام رضا و اونجا دعا کنیم و از خدا بخوایم به برکت امام بزرگوارمون ، به ما یه فرزند سالم و صالح عنایت کنه. خدا لطف کرد و این سفر زیبا رو نصیب ما کرد. جای شما خالی بود، چه صفایی داشت چند روز کنار آقای بزرگوار علی ابن موسی الرضا بودن.

چند روز  قبل از عید 91 بود که حس کردم نی نی عزیزمون اومده پیشمون. تصمیم گرفتم خودم برم آزمایش خون و اگه جواب مثبت شد برگه آزمایش رو به عنوان عیدی بدم به همسرمقلب. ولی وقتی جواب رو گرفتم گفتن بهتره 48 ساعت دیگه آزمایش رو تکرار کنی و من هم که مثل همیشه شکم به همه جا رفت به جز جاهای قشنگ. از ترس و دلهرهاسترس ، همین که همسرم رو دیدم ، همه چیز رو لو دادم و این شد که به راه افتادیم برای مشورت با دکتر.

به هر زحمتی بود اون ساعت شب یه دکتر پیدا کردیم. خانم دکترهم لطف کرد و بعد از دادن اندکی امیدواری مارو روانه آزمایشگاه کرد برای اینکه مجددا آزمایش بدم.

اینبار هم که رفتیم آزمایش، آقای مسول آزمایشگاه با شک و تردید ، چند تا سوال از ما پرسید ولی در نهایت گفت "از نظر من نتیجه مثبته ولی نیاز به تکرار داره " و در ادامه ماجرا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)