پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

تا یادم نره ....

1393/4/16 15:04
287 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه ازمون شبکه پویارو میخوای با گفتن : بویا

حالا دیگه وقتی میخوایم بریم بیرون ازمون میخوای که شمارو با دوچرخه ببریم دَدَ با گفتن : دَ دَ چی

حالا دیگه به ما اینطور امر می کنی : بیو بیو بیو . بیشین (بیا و بشین به لحجه مادری مامان و بابات)

داندو-وو در فرهنگ لغات محمدسجاد حیوانی ست که بچه اش رو توی کیسه اش می گذاره  و راه می ره . ما بزرگترها بهش می گیم : کانگورو

می گم : عسل کیه؟ می گی : تداد . می گم خوشگل کیه؟ می گی : تداد

نمیدونم چطوری لغت باطری تو ذهنت مونده بود که دیشب داشتی ازش استفاده می کردی، وقتی اسباب بازیت کار نمی کرد آوردیش پیشم و  گفتی : باطی

راستی چند بار از سحری خوردن هامون رو مدیون شی شی خوردن شبانه شما هستیم ، ازت ممنونم...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرجس
18 تیر 93 4:56
خیلی بامزه هست وقتی یه نی نی با لهجه غلیظ جهرمی حرف می زنه. منم جهرمی هستم و پسر دختر عمه ام وقتی حرف می زنه لذت می برم. ان شالله همیشه خدا حفظش کنه نی نی تون رو دعا کنید خدا به ما هم از این فرشته های نازنین بده
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
به به سلام دوست و همشهری عزیزم. من هم خیلی دوست دارم پسرم علاوه بر لحجه معیار، جهرمی رو بلد باشه. من تعصب خاصی روی شهرمون دارم. انشاالله به حق این شب های زیبا شما هم بزودی نی نی تون رو در آغوش بگیرید