پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

عمو

1393/2/16 15:00
334 بازدید
اشتراک گذاری

سه چهار روز قبل یه عکس توی کتاب قصه اش بهش نشون دادم که توش یه آقایی سوار اسب بود. بهش گفتم "عمو سوار اسب شده" ....

دیشب داره کارتون برنارد رو نگاه می کنه که توش آقا خرسه (همون برنارد) داره اسب سواری می کنه.

می دوه طرف من و با هیجان می گه: "عمو  ...  اسب" تعجب

عمو برنارد رو می گفت.

 

کلا علاقه عجیبی به حیوانات داره. جدیدا هم به اسب بشدت علاقه مند شده. به اون آقا اسبه گوشه تصویر که با حضورش محمدسجاد رو بشدت مشعوف کرد، توجه کنید لطفا...

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان سجاد
16 اردیبهشت 93 17:15
اگه به عمو نگفتم یه آش واست نپختمآهای مادر چرا دیگه نمیای
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آخه پسرم عمو نداره واسه همین اینجوری شده
مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 23:04
واقعا بعضی وقتا بعضی کارای این بچه ها آدمو متعجب میکنه... بچه های حالا خیلی باهوشن.... خدا حفظش کنه.
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آره بابا این بچه ها خیلی با ما متفاونن .
مامانی
18 اردیبهشت 93 0:04
عزیزم پس نظرات من کوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
نظرتون رو که زحمت کشیده بودید جاش محفوظه. فقط من نظرات رو میذارم یه موقع که کامل تمرکز داشته باشم، دونه دونه و با حوصله جواب بدم. آخه من دوستامو خیلی دوست دارم
مامان خانمی
18 اردیبهشت 93 12:51
الهی قربونش بره خاله که هر زمان یه چیز جدید واسه تعجب یا شاد کردن مامان و بابا داره
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
الهی همیشه سالم باشین. یه گل پسرایین این آقا سجادها
مامانی
18 اردیبهشت 93 14:18
وای چه مامان دقیقی
مامان عرفان
18 اردیبهشت 93 15:39
ماشالله پسرم. پسر منم بزرگ بشه همه چي رو يادش ميدم اگه خدا بخواد. اخه 18 روزه بدنيا اومده.
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
عزیزم فدمش مبارک باشه. انشاالله بزودی شاهد پیشرفت های شگفت انگیز پسرتون باشید
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:35
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
مامان سجاد
29 اردیبهشت 93 12:30
سلام خوبی عزیزم پس کجایی چرا نمیای تو وبم نظر بذاری بدو بیا مطالب جدید گذاشتم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام همه رو از اول تا آخر خونده بودم ولی میام بازم می خونم . گل پسرو هزار بار ماچ کن از طرف من.
اعظم مامانه زهرا
1 خرداد 93 12:43
پسر ناز و عزیزی دارید خدا براتون نگهش داره
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام لطف شماست. ممنون
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 14:59
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم عزیزم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
خوش به حال شما. دل ما هم هوایی شد. چه شعر زیباییی واقعا. د