پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

خوش اومدي برادر زاده عزيزم

1393/1/23 13:33
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و تبريك به مناسبت سال جديد.

ديروز صبح خبر عمه شدن اينجانب به گوشمون رسيد و خيلي خيلي شادمون كرد. دختري قطعا زيبا (هنوز خودش و حتي عكسش رو نديدم) و همنام و هم فاميلي خودم.

فاطمه كوچولوي عزيزم...

به اين دنيا خوش اومدي

 

 

از همين تريبون به خان داداشم هشدار مي دهم كه اگه سريعتر عكس نازدخترشو برام ايميل نكنه، خودم به حساب خودش با پرواز امشب ميام جهرم براي ديدن فاطمه بانو.

ماجراهاي عيد اونقدر مفصله كه هنوز براي ثبتش زماني پيدا نكردم. ولي بزودي همين جا شاهد خاطرات عيد خوش  آقا  محمدسجاد خواهيد بود.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان خانمی
23 فروردین 93 13:49
تبریک میگم بهتون عزیزم اینم خودش سعادتیه که اسم برادر زاده آدم با اسم خودش یکی باشه ها
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون. بله ما اینیم دیگه. یه عمه خیلی تاثیر گذار
الهام(مامان اميرحسين)
23 فروردین 93 18:56
زود كاراتو بكن كه امشب پرواز داري! آخه كي تو روزاي اول پدر شدنش وقت ميكنه عكس ايميل كنه خواهر! بعدشم وظيفه ته زود بري،الان نري كي ميخواي بري عمه!! يه سوال: عمه تو اين زمونه هنوز عزيزه!
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
پاسخ سوالتون : همسر من. چون عمه های پسرم منتظر دیدن عکسش بودن. من که خیلی عزیزم. اینو با تمام وجودم حس می کنم
مامان محمدمهدی
24 فروردین 93 8:13
عمه شدنتون مبارک باشه خانوم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیرحسین
24 فروردین 93 10:00
lمبارک باشه ایشالله قدمش برای پدر و مادرش خوش باشه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون انشاالله
مامانی
24 فروردین 93 10:18
الهی برادر زاده خیلی شیرینه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
بله مثل عسل
الهام مامان آوینا
25 فروردین 93 17:06
سلام........ مباااااااااااااارکه عمه شدنتون خانمی... برای اولین بار عمه شدید ایـــــــــــــا؟ من که 6 بار عمــــــــه شده ام... ولی احســـــــــاس جالبی است... علی الخصوص اگر چهره اش هم به شما رفته باشد + نام و فامیلی اش...
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آره این اولین باره. چهره اش که ته ولی مطمئنم که اسمش به من رفته