پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

تنت ورزیده باد و روحت ورزیده تر

1392/7/5 22:59
389 بازدید
اشتراک گذاری

همش توی یه چشم بهم زدن اتفاق افتاد. همین که یک لحظه به اون طرف اتاق نگاه کردم و برگشتم طرفش دیدم که...

بععععععله. آقا سجاد ما، داره قدم زنان روی تخت جلو می ره. این که چطوری رفته بود بالای تخت، سوالی بود که پاسخش رو در اجرای دوباره صحنه دیدم. اگه دوست داشتید شما هم ببینید. (در ادامه مطلب)

 

 

 

بدنبال گوله کاموایی:

و بعد :

و بعد:

و سرانجام موفقیت:

انشاالله همیشه همیشه همیشه موفق موفق موفق باشی.  موفق به معنای واقعی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمدمهدی
6 مهر 92 9:41
انشاءالله


انشاالله
الهام (مامان امير حسين)
6 مهر 92 17:33
به به انشااله دعات مستجاب بشه فاطمه جون!


انشاالله. همین آرزو رو برای همه بچه های خوب هم دارم (شامل پسر طلا- امیرحسین خان)
زهرا (مامان طه )
8 مهر 92 20:57
قدم هایت استوار پسر خوشگل

مامانی بروزم


متشکریم
الهام مامان اوینا
10 مهر 92 15:56
انشاالله همیشه همیشه همیشه موفق موفق موفق باشی. موفق به معنای واقعی
هر چی فکر کردم دیدم جمله بهتر از جمله خودتون نمیتونم پیدا کنم
فقط فاطمه جون بیشتر مواظبش باش.. تو پایین اومدن از تخت


من که بیست و چهار ساعته در خدمتشم. ولی در هر حال ایشالا که خدا خودش حفظشون کنه وگرنه ما کاره ای نیستیم.