پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

مگه دستم بهت نرسه، روزئولا

1392/5/8 18:47
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

هفته پیش از سه شنبه یه دفعه تب کردی و  بی حال شدی. بعد از ظهر بردیمت دکتر گفت گلوت ملتهبه و آتنی بیوتیک بهت داد. با اکراه بهت می دادم ولی تا فرداش اصلا بهتر نشدی . تبت در حد 39 درجه بود مگر وقتایی که بهت استامینوفن می دادم.  فرداش بردیمت پیش متخصص تب و عفونت اطفال و متوجه شدیم که بعععععععله ...

جناب روزئولای ناقلا (ویروس بدجنسی که سراغ بچه های خوشمزه می ره و تبدارشون می کنه)سراغ پسر ما هم اومده .  دکتر گفت سه چهار روز تب شدید داره و بعد ممکنه تنش دونه های ریز بزنه و بعد خود بخود خوب می شه. هیچ دارویی هم لازم نیست به جز استامینوفن. و به این ترتیب سه شبانه روز کامل من وبابایی  تن پسر رو  با دستمال خیس خنک کردیم و براش دعای نور خوندیم تا اینکه  از روز جمعه آثار بهبود مشاهده شد. خدارو شکر پسرمون به موقع خوب شد ولی همه زحمات چندماهه مون در گل انداختن لپ های نازپسر و افزایش اشتهاش نقش برآب شد.

حالا محمدسجاد دوباره داره ورزش می کنه تا به وزن قبلیش برگرده و لپ هاش گل بندازه:

 


  (هر چی به بابایی گفتم بارفیکس نزن که من خاطره بدی از بارفیکس دارم به خرجش نرفت، تازه داره به محمدسجاد هم آموزش می ده و تازه کلی هم ذوق می کنه)

گفته بودم عکس گفتگوی محمدسجاد و اون خانمه توی نمایشگاه رو می ذارم . گذاشتمش توی ادامه مطلب. البته این دفعه زیاد باهاش گرم نگرفت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله فریبا
8 مرداد 92 17:46
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com
مامان طه
8 مرداد 92 23:08
شکر خدا که بخیر گذشته

مواظبش باش مامانی


ما مواظب بودیم. واقعا نفهمیدیم این بدجنس از کجا پیداش شد
الهام مامان آوینا
9 مرداد 92 0:31
سلام فاطمه جوووون. سری قبل همچین نوشته بودی با خانومه گرم گرفته بود و منم اومدم تو ادامه مطلب عکس را ببینم جا خوردم یکدفعه . انتظار داشتم عکس یه خانم را ببینم!!!!!!!!!!
امان از دست این ویروس های حرص دربیار
خدا را شکر که برطرف شده...
این کوچولوهای ما به قول قدیمیا گوشت بچه لب تاقچه هست راست میگن ..تا یه چیز میشه سریع وزن کم میکنن و ...
انشاا... که زودی تپل میشه دوباره. دیدم چند روزی نبودید. پس مشغول این ویروسه بودید...


خب منم عکس یه خانم رو گذاشتم دیگه. این ویروسه که حسابی هممون رو داغون کرد این چند روزه. گوشت بچه لب طاقچه هست رو نشنیده بودم خیلی جالب بود. دیشب تا الان دارم با خودم تکرارش می کنم
مامان امیرحسین
9 مرداد 92 0:41
پس این رزوئلا سراغ شما هم آمد، خیلی بیماری بدی هست. خدا کنه شروع بیماری های دیگه نباشه من که هنوز بعد از یک ماه هنوز درگیر امیرحسین هستم. الان گوش درد بدجوری کرده.
براش دعا کن


از اون روزی که تب کرد چون شرح حال امیرحسین جون رو خونده بودم حدس می زدم مشکلش همون ویروسه باشه.
آخی چرا ؟
ایشالا که زودتر خوب بشه. حتما مقاومت بدنش کم شده. اتفاقا اون شربت زینک رو که گفتید روش نوشته برای تقوییت توان دفاعی بدن هم خوبه.
مامان تسنیم
9 مرداد 92 9:26
این ویروس بدجنس را تسنیم هم گرفت فکر کنم حدودای 10 ماهگی دقیقا سه روز تب بالا داشت دوشب بردیمش بیمارستان حتی بیمارستان مفید هم نفهمید چیه!!!!!
بعد که دونه هاش ریخت بیرون بردم دکتر خودش. از دور که تسنیم را که دید گفت این که تیپیک (همین ویروسه که گفتیه) فکرکنم تو آرشیو مطالبمون به اسم تخصص نوشته بودم
راستی تا باشه با همین خانوم و آقاها دوست بشن

آره فکر کنم همون روزایی بود که محمدسجاد به دنیا اومده بود . پیام داده بودی که تسنیم چند روزه تب داره و بردینش مفید. خدا کنه دیگه هیچ وقت از این مریضیا نگیرن هیچ کدومشون. خیلی ضعیفشون می کنه.
الهام(مامان اميرحسين)
9 مرداد 92 23:03
روزئولا!!
اگه دستم بهش نرسه!!
بيبين كاراشا!!
عزيزم چه بارفيكسي ميره!!
اه ه ه هه ه ه ه ه ه ه
اون خانومه اين بود!!
چه خوشگل هم هست!!


دیدید گفتم می شناسیدش؟ کلی از این خانم خوشگلا اونجا بودن
آسمان
11 مرداد 92 0:49
چقدر زیاد شده این ویروس لعنتی
الان بهتر شده؟


آره ظاهرا خیلی هارو درگیر کرده. الحمدلله بعد از سه روز خوب شد
فرشته
12 مرداد 92 21:24
الهی عزیزم....
الان بهتر شده؟؟؟؟؟؟
میگم این محمد سجاد خوردنیه ها....
فدای لپ هاش..


آره خدارو شکر. همون سه روز تب داشت بعدش بهتر شد. اونم چه خوردنیی
مامان محمدمهدی
15 مرداد 92 9:03
به به پسر ورزشکار!
ان شاءالله دیگه خوب خوب شده باشه و ازین مریضیا سراغش نیاد
اون خانومه هم خیلی باحال بود

پسر یه بابای ورزشکاره دیگه (برعکس مامانش)
امید به خدا . ایشالا هیچ بچه ای هیچ مریضی نگیره.
فرشته
15 مرداد 92 18:43
دلم براتون تنگ شد



ما پیشتون میایما. بعضی وقتا بی صدا بعضی وقتا با صدا. راستی لینکتون می کنم اگه اجازه بدید.