پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

اولین حرکت های نی نی عزیزم

1391/4/2 17:11
383 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربون اون حرکت های نرمت.

 سه شنبه شب (30 خرداد) بود که اولین حرکتتو حس کردم یعنی آخرین روزای چهارماهگیت. الان دیگه هر روز چند بار حس می کنم که داری به شکم مامانی ضربه می زنی. خیلی لذت بخشه که حس می کنم تو داری توی دل مامانی حرکت می کنی. فرشتهبعضی وقتا دلم برای حرکتتات تنگ می شه وکلی ازت خواهش می کنم تا یه بار دیگه ضربه بزنی ولی تو، نی نی گلم اصلا به حرف مامانی گوش نمی کنی. اشکالی نداره عزیزم. هروقت دوست داشتی حرکت کن و مامانی رو خوشحال کن.

اگه بخوام حرکت های این روزات رو توصیف کنم، می تونم بگم :

اولش یه حسی مثل  حرکت هوا توی شکمم بود. بعد شد ضربه های خیلی آروم (شاید همونی که می گن مثل ترکیدن حباب داخل شکمه). آبجیم می گفت اولین بار که حرکت نی نی شو حس کرده انگار یه ماهی داشته توی دلش سر می خورده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)