پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

پارک گل پسر

1391/11/22 21:08
254 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره تشک بازی محمدسجاد ساخته دست مامان جون از جهرم رسید. (خیلی ازت ممنونم مامان جون) حالا گل پسر کلی کیف می کنه از خوابیدن روی این تشک و کلی سرگرم می شه تا مامان و بابا به کاراشون برسن. البته پسرم ترجیح می ده یه همراه هم توی پارکش داشته باشه.

یکی دیگه از بازی هایی که محمد سجاد خیلی بهش علاقه داره، بازی جامپینگ (بپر بپر) توی بغل بابائیه و هر وقت بابایی خونه هست، باید گل پسر رو چند ساعتی با این بازی مفرح سرگرم کنه.

واقعا دستت درد نکنه بابایی . ولی یه کم ورزش کن و خودت رو تقویت کن چون کم کم وزن گل پسر داره بالا می ره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا مامان امیرحسین
22 بهمن 91 23:20
این پست های متعدد و پشت هم حاکی از پایان امتحاناتتونه
انشاله که همشونو با نمره عالی پاس کنید


امتحانا که خیلی وقته تموم شده. ولی نمره عالی رو مطمئن نیستم.
زینب السادات(مامان تسنیم)
22 بهمن 91 23:59
واقعا یه مامان باسلیقه داری ها فاطمه جون


لطف دارید. همه مامان ها گل و مهربون و باسلیقه هستن البته
مامان امیرحسین
23 بهمن 91 10:03
چه با سلیقه. خوش به حال محمد سجاد با این مامان و مامان بزرگ باسلیقه اش


ممنون.
الهام مامان آوینا
23 بهمن 91 16:34
بارک ا... به مادربزرگ خوش سلیقه که خواسته نوه اش تو کار دست خودش بخوابه و بازی کنه... جالب بود... میدونید موقعی که باردار بودم شبکه 2 برنامه دم ظهر هست پخش می کنه داشت تشک بازی و یه محدوده ای اینچنینی برای بچه ها را اموزش می داد خیلی جالب بود.. اون از لوله پولیکا استفاده کرد.... البته اون حالت مربعی ای داشت... ولی واقعا افرین .... راستی خودتون تو عکس هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟عکس درباره وبلاگ محمد سجاد میدونین دقیقا شبیه کی شده ...دقیقا انگار بابای محمد سجاد کوچولو شده رفته داخل کت..... ولی ایده جالبی بود... راستی زیر تیتر وبلاگتون را عوض نمی کنید... مامان و بابا منتظرت هستن را میگم... گفتم شاید فراموش کرده باشید؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


ما با فوم درستش کردیم که کاملا انعطاف پذیره ولی برای اینکه محکم وایسه توش سیم هم رد کردیم.
اونی که تو عکسه من نیستم ، من پشت دوربین بودم. به قول بعضی ها ما چراغ خاموش کار می کنیم.
همه همینو می گن. محمد سجاد کپی باباشه. البته شست پاش به من شبیه تره..
نوشته زیر تیتر رو دلم نمیاد عوض کنم. خاطره ایه برای خودش.

مامی امیرحسین
23 بهمن 91 22:08
بابا دم مامان بزرگ گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی کیف کردم طاق نصرتش با چی درست شده؟


بابا ممنون.
طاقشو با فوم ساختیم ، چند وقت کارمون این بود که دنبال این فوما می گشتیم آخرشم تهران پیدا نکردیم رفتیم جهرم خریدیم