پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

شیرین زبون من

1393/9/17 12:14
235 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تا دم در مهدکودک رفتیم ولی مشاهدات نشون میداد که آقا پسر امروز قصد ندارن برن پیش خاله مهد . اینطور شد که مامانی بر اساس قولی که به خودش داده بود با گل پسر برگشت خونه تا یک روز کامل رو با هم خوش بگذرونن. 

ظهر ، بعد از ناهار....

تلاش های  مامان برای خوابوندن محمدسجاد بی فایده بود. مامان خودشو به خواب زد تا شاید فرجی حاصل بشه.

و اینجا بود که با صدای زیبای پسری، مامانی از جا بلند شد و پسری غرق در بوسه .

پسری که مامانش رو اینجوری خطاب می کرد:

"مامان جونم....."

 

پ ن :مامانی محمدسجاد رو گاهی "سجاد جونم" صدا می کنه و این بازتاب اون نوع صدا زدن بود.

خدایا چقدر این بچه ها زود همه چیز رو یاد می گیرن. خدایا خودت مواظب ما و رفتارهامون باش

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
24 آذر 93 12:47
آمین
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آخ چه آنلاین
مامان مربا و عسل
10 دی 93 8:54
سلااااااااااااام به روی ماه مادرِ محمدسجاد و خودِ محمدسجاد آقاجان. خوبید؟ خوشید؟ شما در یاد ما همواره زنده هستید، حتی اگر حضورمان اینجا پررنگ نباشد. بیا بنویس فاطمه جان نوع نگاهت را. دنیا تشنه ی نگاه های انچنینی به زندگی ست
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام این اتفاقیه که در ذهن ما هم در مورد همه دوستان عزیز می افته. وای اینارو در مورد من گفتید؟ الان من شدم یه مادر پر از انگیزه برای نوشتن
مامان ماریا
13 دی 93 17:17
سلام دوست خوبم. آیشین عزیزم تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه ممکنه خواهش می کنم بهش رای بدید و مثل همیشه باعث افتخارش بشید خیلی ممنون. ارسال کد 70 به شماره ی 1000891010