پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

پسرم امروز دوساله شد

1393/9/7 13:17
956 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تو یکسال بزرگتر شدی و بالنده تر

آنقدر که مرا تا آسمان بالا میبری وقتی شیرین زبانی هایت را می شنوم.

آنقدر که در دلم قند آب می شود وقتی خانه را به هم میریزی در یک چشم به هم زدن

آنقدر که از خود بیخود میشوم وقتی در حال شستن ظرف ها، سرت را بالا می آوری به سمتم و می گویی "بَگَل"

وقتی همبازی ات می شوم

وقتی با من شعر می خوانی

وقتی شب ها بیدار می شوی و فقط دوست داری،  دستت را روی صورتم بگذاری تا دوباره بخوابی

 

و وقتی لحظه ای به آن می اندیشم که من امروز پسرکی دو ساله دارم.

و این از فضل خدای بزرگ من است.

 خدایا از تو ممنونم  بخاطر این نعمت بزرگ....

راستی امروز هم مثل روز تولدت در دو سال پیش، خدا بارون رحمتشو به ما نازل کرده. چقدر دوست دارم مثل بارون، درست مثل همین روزهات پاک پاک بمونی.

تولدت پرخیر ، لحظه لحظه زندگی ات پر از یاد خدا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

♫الهام مامان آوینا♫
7 آذر 93 14:37
سلام..فاطمه جون تبریک میگم تولد دوسالگی محمد سجاد عزیز را ان شاالله که همیشه سالم و صالح بماند و یکی از سربازان امام زمان (عج)
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام مامان آوینا گلی ممنون از پیام و دعای زیباتون. منم همین آرزو رو برای آوینا جون دارم
آزاده
7 آذر 93 14:49
سلام تولدت مبارک گل پسر ایشالله همیشه موفق و سربلند باشه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام آزاده خانم گل. ممنون از اینکه به یاد ما هستی خانم دکتر. ایشالا شما هم موفق موفق باشی
ارام
9 آذر 93 10:34
الاااااااااااااااااااااااهي انگار همين ديروز بود..... انشاءالله صدسالگيشو همراه با عزت و افتخار ببيني
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
واقعا سرعتش از برق و باد هم بیشتره. ایشالا اون روز در خدمتتون باشیم.جشن تولد صد سالگی رو می گم انشاالله
مامان محمدمهدی
9 آذر 93 13:18
سلام مبارک باشه تولد گل پسر و خ ا حافظش میگه چرا اینقدر عزیزه محمدسجاد برای من نگو آذرماهیه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام ممنون، یعنی شما هم؟
مامان محمدمهدی
15 آذر 93 10:31
بعله من هم
mahtab
10 دی 93 22:36
سلام تولد گل پسرتون با تاخير مبارکه مهتاب از گروه يازهرا
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام دوست خوبم. ممنون که اومدید. خوشحالم از دوستی با شما