پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

بای بای شیرشیر

1393/8/28 16:03
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه داشتم از خودم نا امید می شدم در زمینه وبلاگ نویسی. ولی بازم گفتم یه سر به اینجا بزنم برای تجدید روحیه.

22 آبان ماه که تولد مامانی بود ، یه پروژه بزرگ در خونه ما کلید قطعی خورد. محمدسجاد بعد از ظهر با مامان و بابا رفت امامزاده صالح. و با تعجب دید که مامان داره بهش شیر شیر تعارف می کنه. اون هم دو بار. و در حین شیر خوردن ، یه انار دستش گرفته و سوره یس می خونه. محمدسجاد خیلی مشکوک شد. به همین خاطر هیچ وقت اون انار رو نخورد. ولی بی فایده بود چون....

 

محمدسجاد دیگه باید با شیر شیر بای بای می کرد.

و اینجا بود که مامان به معجزه قرآن بیش از پیش ایمان آورد، چون اون پسری که تا اوووون حد به شیر شیر وابسته بود، بعد از خوردن سیبی که مامان جون در حرم امام رضا ع بهش سوره یس و انعام خونده بود و خوردن آخرین شیر با قرائت یس ، فقط یک بار اون هم به مدت چند دقیقه بطور اساسی برای شیر بدقلقی کرد و بعدش فقط  با بهانه گیری های کوتاه قضیه حل و فصل می شد و براحتی بعد از گذشت چند روز به کل شیر شیر رو فراموش کرد.

در اون چند روز هم فقط وقتی مامان گوشی تلفن رو دستش می گرفت یادش میومد که شیر شیری هم وجود داشته. که اون هم با مکالمه با موبایل حل شد. یکی دو دفعه هم با اشاره به منبع شیر شیر غیر مستقیم درخواستشو مطرح کرد و گفت "مامان ! این چیه؟" و اونجا بود که موردحمله بوسانه مامان قرار گرفت و همه چیز باز هم فراموش شد.

 

ورودت رو به دوره جدید زندگیت تبریک می گم پسر گلم.

دلم برای روزهایی که چسبیده در آغوش من آروم می گرفتی تنگ میشه.

 

 

پ ن : شیر شیر در فرهنگ لغات محمدسجاد معنای کاملا متمایزی از شیر داشت و الان در سبد غذایی محمدسجاد شیر خانم گاوه جایگزین شیر شیر شده .

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آزاده
29 آبان 93 10:10
چه عجب مامان گل پسر اینورا یه سری زد. خوبی خانم؟
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام. بله. خوبیم خدارو شکر. شما خوبید؟ خیلی گلی خانم دکتر
مامان محمدمهدی
1 آذر 93 8:57
إ چه جالب!! من تابه حال این نحوه شیرگرفتن بمعجزه قرآنو نشنیده بودم!! آ،رین به مادر مومن محمدسجاد عزیز
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
انشاالله شما هم تا چند وقت دیگخ تستش کنیدو حتما جواب میده. وای خجالتم ندید.
♫الهام مامان آوینا♫
1 آذر 93 16:35
سلام..تبریک میگم فاطمه جان ...انشالله در تک تک مراحل زندگیش همینطور موفق باشه محمد سجاد عزیز
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام مامان خانم. تشکر می کنم. انشاالله و ما هم همین آرزو رو براتون داریم
مامان خانمی
3 آذر 93 7:56
انشالله همیشه سالم و سلامت باشی آقا محمدسجاد نمیدونم را وقتی این جملتونو خوندم اشک تو چشمام مع شد دلم برای روزهایی که چسبیده در آغوش من آروم می گرفتی تنگ میشه.
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
منم خیلی غصه می خوردم. ولی وقتی وقتش بشه برامون راحت می شه . مثل وقتی وقت زن گرفتنشون می شه