پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

مشــهد،حــرم،ورودی بابــــ الجــواد

1392/12/21 2:15
992 بازدید
اشتراک گذاری

 

حتما قرار شاه و گـــــــدا هست یادتان 
آری همان شبی که زدم دل به نامتان 
مشــهد،حــرم،ورودی بابــــ الجــوادتان
آقــــا عجیب دلــــــــــــــم گرفته برایتان

اگه خدا بخواد -برای یه زیارت خیلی کوتاه و خیلی دلچسب انشاالله -عازم مشهدیم. نایب الزایاره همگی خواهیم بود اگه آقا بپذیرن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فاطمه مامان زهرا
21 اسفند 92 2:48
التماس دعا ، مادري و پدربزرگ هم امروز خيلي يهويي طلبيده شدن و ساعت ٦:٣٠ رفتن مشهد . به مادري بگم ني ني ها رو خوب نيگا كنه شايد محمد سجاد رو پيدا كنه ، آخه مادري خيلي محمد سجاد رو دوست داره
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آخه ما خیلی بیشتر مادری رو دوست داریم . من که خیلی نگاه کردم و به یادشون بودم اونجا ، هرچند به خاطر بی حوصلگی محمدسجاد کلا زیاد حرم نبودیم متاسفانه.
مامان خانمی
21 اسفند 92 7:22
خوش به سعادتتون ما رو هم فراموش نکنید دلم خیلی واسه امام رضا تنگ شده
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
انشالله بزودی قسمتتون بشه.
مهدیه
21 اسفند 92 8:41
سلام دختر من 3 روز از محمد سجادشما کوچیک تره... بطور اتفاقی متوجه شدم! التماس دعا. برای دلشکسته هایی مثل منم دعا کنین
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام چه خوب و جالب. خدا فاطمه سادات رو حفظ کنه. خدا همیشه با ماست، مخصوصا با دل های شکسته. شمام مارو دعا کنید
مامان تسنیم خانوم
21 اسفند 92 8:53
خوش به حالتون
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
خوش بحال شما که تند و تند میرید آقا شمارو می طلبن
گل نرگس19
21 اسفند 92 20:08
سلام خسته نباشید وبلاگ زیبایی دارید به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام ممنون. چشم
الهام مامان پارسا
22 اسفند 92 12:40
سلام به سلامتی التماس دعا 2 ماه هست نرفتیم مشهد انشاالله ماعید میریم پارسا که من وبابایی اش رو مشعوف وحیرت زده میکند پسر کوچولو که سرزبون دار شده خدا حفظشون کنه نعمتای خونه رو رمز مطلب رمز دارتون درباره کارای خطرناک محمد سجاد میخوام سفر بخیر
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام خدا کنه زودی عید بیاد که دیگه دلم داره برای شهر و دیارم پر میزنه. خوش به حال شما که شهر و دیارتون در جوار آقاست. تازه ما هم حیرت زده و مشعوف شدیم از این شیرین زبونی هایی که نوشته بودید
مامانی
24 اسفند 92 19:07
زیارت قبول
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ممنون خاله . امیدوارم آقا قبول کنن این زیارت دست و پا شکسته مارو.
الهام مامان اوینا
25 اسفند 92 14:03
سلام التماس دعـــــــــــــا پیشاپیش فرارسیدن سال 1393 را تبریک میگم فاطمـــــــه جون براتون بهترین ارزوها را دارم و اقـــــــــا محمد سجاد را هم از طرف ما یه مـــــــــاچ ابدارش کن... بگو در جـــــــــایی که دختــــــــر ما هست نبینم ایدا ایدا کنه... وگرنه من میدونم و دامااااااااااااادم... خیلی جیگر شده عکساش حیف که دور از دسترس ما قرار گرفته وگرنه درسته قورتش میدادم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام ممنون به شما هم خیلی مبارک باشه. حتما باهاش صحبت می کنم که بیشتر فکر کنه. وای ، خاله چرا همش رمز دار می نویسی