پسر عزیزم ، محمد سجادپسر عزیزم ، محمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

محمد سجاد، موهبت الهی

باید مراقب بود

1392/11/27 23:02
249 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که این همه گفتم، بذار این رو هم اضافه کنم. چند وقتیه به شدت داری کارای مارو تقلید می کنی.

از شونه زدن مو و مسواک زدن و کفش پوشیدن گرفته تا استفاده از موبایل و تلفن و کنترل تلویریون و فندک گاز و مهر نماز وساعت مچی و لقمه گرفتن و استفاده از قاشق و ....

اینارو نوشتم تا به خودمون تذکر بدم بیشتر از قبل مواظب حرکاتمون باشیم.

مثلا این یه نمونه شه (راستشو بخوای این اولین باریه که لقمه گرفتی- چند روز پیش بود). لقمه نون و مرباتو تا چند روز توی آشپرخونه نگه داشتم و هی با دیدنش انرژی گرفتم.

 

یه نکته کوچیک. یکی از چیزایی که با تقلید یاد گرفتی بوس کردن قرآنه. فقط قرآن و نه هیچ چیز و هیچ کس دیگه رو.

.

.

ولی حالا دیگه هر کتابی دستت بیاد (یا حتی جعبه سی دی) فوری بوسش می کنی. آخه من چی  بگم به شما؟ به دلم موند یه بار هم منو بوس کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامانی
28 بهمن 92 0:01
ایشالله قرآن حافظت باشه آقا پسری
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
انشاالله . از دعای زیباتون ممنون
مامان تسنیم خانوم
28 بهمن 92 8:21
چه عکس خوردنی ای هم لقمه اش هم خودش حالا بذار به حرف بیوفته تکیه کلام هات را تحویل خودت میده
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آره خیلی خوش مزه لقمه می گرفت پسرم. منتظر اون روزم بشدت
مامان سجاد
28 بهمن 92 11:15
فاطمه جون یه پیشنهاد یه عکس از خودت بگیر بعد روی کاغذ چاپش کن بده دست گل پسر اونوقت ماچت میکنه به همین راحتی به همین خوشمزگی/دیگه غصه نداره
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
این ایده تون رو تو خونه مطرح کردم. کلی خندیدیم سر این موضوع
مامان امیرحسین
28 بهمن 92 15:34
اره اینو قبول دارم کلی بچه ها از ما یاد می گیرن. من با امیرحسین یه بازی جالب داریم بهش می گم امیرحسین بدو به مامان یه بوس بده تا زنده شم. اونم وسط هر کاری که باشه می دود و فوری لپشو می جسبونه به صورتم تا بوسش کنم و بعد این منم که کلی شلوغ کاری می کنم که وای زنده شدم و از این کارها.حالا اون عکسشو یاد گرفته و وقتی من گونه ام رو می چسبونم رو صورتش یه بوسی می کنه و تا ساعت ها بالا پایین می پره که زنده شده، این جوری تقلید رو ندیده بودم
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
این روش رو هم امتحان کردم جواب نداد. ولی ایده جالبی بود حالا سعی می کنم بازی های مشابه اش رو پیدا کنم ببینم چی میشه
الهام مامان اوینا
28 بهمن 92 15:55
بارک الله به شما فاطمه جون.. ماشاالله دیگه خوب تند تند پست میگذاری ما را هم خبر نمی کنی.... کم کم به سن اوینا که برسه محمد سجاد واقعا باید خیلی خیلی خیلی خیلی مراقب بود...
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
تند تند که نه . همه رو جمع کردم یهو نوشتم. آره دیگه. خدا کمک کنه بهمون
الهام(مامان امیر حسین)
28 بهمن 92 22:41
سلام گلم راهنمایی نمیخواد که چشم بسته بهت میگم جزو دوستای صمیمیم هستی خصوصیتو چک کن
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
چشم بسته اومدم ...
مامان محمدمهدی
29 بهمن 92 8:19
این جوجورو خدا راستی گل پسر باید بیاد پیش محمدمهدی چندروزی تعلیم بوس کردن مامان ببینه، گاهی خسته میشم و از خودم دورش میکنم البته بنظرم شما هم بزودی به این روزها میرسید
مامان محمدمهدی
29 بهمن 92 8:35
این جوجورو خدا راستی گل پسر باید بیاد پیش محمدمهدی چندروزی تعلیم بوس کردن مامان ببینه، گاهی خسته میشم و از خودم دورش میکنم البته بنظرم شما هم بزودی به این روزها میرسید
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
وای یعنی می شه که اون روز برسه؟
مامان خانمی
29 بهمن 92 12:51
وای مامانی جون یه مدت بود هرچی به وب گل پسری میومدم اصلا مطلب جدید نذاشته بودی امروز که اومدم ماشالله غافلگیرم کردی با این همه مطلب شیرین کاریهای وروجک رو جمع میکنی یهو سورپرایزمون کنی؟ دوستت دارم محمد سجاد خاله
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آره دیگه یهو ذهنمون تراوش می کنه جملات رو. وگرنه که موضوع زیاده. محمدسجاد ما چطوره؟
مامانی
2 اسفند 92 9:03
ننه علي
3 اسفند 92 1:49
سلام واقعا سخته مواظب بودن جلوي اين ضبتاي كوچولوي دوست داشتني
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام به به افتخار دادید. من هنوز به اون سختی سختی نرسیدم ولی منم همین احساس رو دارم
مامی امیرحسین
4 اسفند 92 22:28
یه چی بگم دلت آب شه امیرحسین مدام منو بوس میکنه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
آخ خ خ خ دلم بخار شد اصلا. خوش یحالتون. فقط رمز موفقیتتون چی بود ؟ البته من که دورم ازتون ، ولی مامان زهراجون رو بگو ...
ماما مربا-عسل
6 اسفند 92 18:31
حالا کم کم وايسااااااا مامان محمدسجاد چه کاراي ديگه اي رو مياي اينجا مي نويسي
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
ما هم بیصبرانه منتظر اون روزهاییم. راستی از همین تریبون تولد قهرمان شکست ناپذیر رو تبریک می گم
مامان خانمی
6 اسفند 92 21:26
سلام پس کجایی مامان محمدسجاد چرا دیگه ازش نمینویسی؟؟؟؟
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
سلام همین جاییم، مشغول گذران روزها. خدا به خیر کنه
مامان خانمی
10 اسفند 92 11:48
سلام عزیزم محمدسجاد ما هم شیطونه ولی کم کم داره جاش تنگ میشه نمیتونه راحت شیطونی کنه. نظرتو که تو وبم خوندم بیشتر بی تاب دیدنش شدم. خدا مواظب همه بچه ها به خصوص محمدسجادا باش.
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
خدا همه محمدسجاد ها و همه بچه های دیگه با هر اسم و رسم و رنگ و نژادی که هستن برای پدر و مادراشون حفظ کنه
الهام(مامان اميرحسين)
15 اسفند 92 2:34
از دست اين فسقلتون... برعكس شما امير فقط منو بوس ميكنه و ديگه هيچ كس!!
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
بسی خوش بحالتون. خیلی لذت داره نه؟ -یک مادر آرزو بدل-
خانومی
20 اسفند 92 0:00
الهی جانم بزرگ شدن حسابی دختر منم دو شبه خودش سعی میکنه لقمه بگیره برا خودش و یه کار با مزه که اونم دو روزه انجام میده لباساشو اتو میکنه
فاطمه - مامان محمدسجاد
پاسخ
عزیزم. ماشالا خانم خانما که پیشرفتش عالیه.